memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jacques
    replied
    Kaverilta kuulin tästä asiasta, siitähän on mainittu myös xhp:n manuaalissa:

    Q: I’m using MHD. What Map version should I flash?
    A: The xHP OTS Maps have different TQ Limiters applied. Choose your file, depending on the TQ figures your
    engine produces. You will find the TQ Limits in the Map descriptions. In the past, all ECU (Engine) Tunings were
    tuned to send false TQ Values to the transmission, to circumvent the TQ Limiters inside the TCU. With xHP this is
    no more necessary, depending on the OTS Map you choose and the max. TQ your engine is producing. For
    example, the Stage 3 files supports a maximum TQ of 737 ft.lb. (1000 Nm). If you have chosen the right OTS file,
    you are advised to flash the MT (Manual Transmission) flash from MHD. Only if you choose an OTS Map with TQ
    Limiters below the max. TQ from your engine, you need to flash the AT version. In general, this is not
    recommended.

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by Zoppa View Post
    Ok, no sit tän ei pitäis olla ongelma, mutta nelivedoissa ainakin on jotain lisärajottimia http://www.e90post.com/forums/showpo...&postcount=520 näyttääkö toi logi samalta ku sulla?
    Joo nelikon logi näyttää siltä, miltä mun logit näytti aikanaan ennenkuin sain MHDltä uuden XDFn, jossa oli yks valintataulukko, jolla DME ei enää oo kiinnostunu TCUn väännönrajotuksista. Silloin pääsin ite eroon 5 vaihteen väännönrajotuksesta, joka oli juurikin samaa luokkkaa kuin tuo nelivedon rajotin eli tuohon 550nm korville tyssäs ja ennakot romahti samalla pakkasen puolelle.
    Enemmän tosiaan itteeni huolestuttaa tuo, että laatikolle menevä vääntötieto rajottuu tuohon 536nm ja jos laatikon kartat on nyt sitten venytetty/skaalattu sinne 1000nm niin vois kuvitella, että äkkiseltään jopa vakio laatikon softalla vois olla jopa parempi väännönkesto kuin nyt (mutua), tämä siis riippuu ihan miten skaalausta ja linjapainearvoja on softassa muutettu.

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Täytyy loggailla kun tässä ehtii.

    Toimiikohan tuo Testo ihan normaalisti, vaikka on JB4?
    Jos sulla INPA toimii JB4 kanssa ni pitäs toimii. TESTO toimii inpan scriptien pohjalta muistaakseni.

    Leave a comment:


  • Zoppa
    replied
    Originally posted by P33P33 View Post
    ihan perus takaveto -08 e93

    Ok, no sit tän ei pitäis olla ongelma, mutta nelivedoissa ainakin on jotain lisärajottimia http://www.e90post.com/forums/showpo...&postcount=520 näyttääkö toi logi samalta ku sulla?

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Täytyy loggailla kun tässä ehtii.

    Toimiikohan tuo Testo ihan normaalisti, vaikka on JB4?

    Leave a comment:

Working...
X