Tänään katsellaan nosturilla josko löydettäisiin mistä vuotaa, mutta näin valmiiksi kyselisin onko E91 automaatti ollut jotain tyyppivikapaikkoja mistä lähtee jarrunesteet karkailemaan? Karannut useampi desi muutamalle tuhannelle, joten melkoisesti jo hupenee.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 jarrunesteen hupeneminen
Collapse
X
-
Originally posted by Happyhands View PostTänään katsellaan nosturilla josko löydettäisiin mistä vuotaa, mutta näin valmiiksi kyselisin onko E91 automaatti ollut jotain tyyppivikapaikkoja mistä lähtee jarrunesteet karkailemaan? Karannut useampi desi muutamalle tuhannelle, joten melkoisesti jo hupenee.
..toivottavasti on joku muu vika kuitenkin.
-
-
Originally posted by Kouris View PostJarruputket lahoaa päistä mutterin sisältä koska muovisukka loppuu siihen mihin on se pää prässätty. Omassa -07 oli takana putket aivan paperia mutterin sisältä. Vaihdoin viime syksynä molemmat putket uusia edestä taakse, kova homma koska valmiiksi pokattuja putkia ei saa. Alkuperäisetkin tulevat kuulemma suorina.
..toivottavasti on joku muu vika kuitenkin.
Putsaus ja kiristys eikä vuoda vaikka miten toinen nosturilla jarrua poljeskeli ja toinen seurasi alapuolella. Johan nyt on. Ilmeisesti jotenkin päässyt liikahtamaan etujousien ja yläpään laakerien vaihdon yhteydessä.
Oliko sulla Kouris millaisilla kilometreillä tuo takajarruputkiepisodi?E91 330xd käyttöauto - Japsiautoharrastaja
Comment
-
-
Originally posted by Happyhands View PostTämä olikin erikoinen tarina; auto nosturilla näki heti, että pelkääjän puolen etujarru on märkä jarruletkun seudusta. Oli sitten varttikierroksen löysällä. :think
Putsaus ja kiristys eikä vuoda vaikka miten toinen nosturilla jarrua poljeskeli ja toinen seurasi alapuolella. Johan nyt on. Ilmeisesti jotenkin päässyt liikahtamaan etujousien ja yläpään laakerien vaihdon yhteydessä.
Oliko sulla Kouris millaisilla kilometreillä tuo takajarruputkiepisodi?
Comment
-
-
Originally posted by Kouris View PostJos nyt tarvii niitä korjata niin kannattaa tehdä jatkoliitos johonkin järkevään kohtaan.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostMinun käsityksen mukaan niin ei saa edes tehdä :thinkEx: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Kouris View PostNo eipä tuota tullut ajateltua. Yleensä niissä putkissa on alunperinkin jatkoliitoksia. Voihan se olla kiellettyäkin.
Originally posted by Järppä View PostJuu ei enää eikä kuparia kuulemma. Täys pätkä oem liitoksesta liitokseen:think mutta eipä nuo katsurit ainakaan E46 kohdalla valittaneet tai huomanneet jatkosta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment