Eli tässä jatkoa edelliseen http://www.btcf.fi/forum/showthread....60204&page=111.
Ehdin saada omakohtaista kokemusta Autodocin toimituksista kun M-Sport -alustan vuotava etuiskari viimein pomppasi katsastuksessa. Päätin samalla vaihtaa kaikki keulan nivelet. Osien tilaus viipyi sitten vähän toista viikkoa työkiireiden takia mutta kuvittelin, että lafka, joka mainostaa 48h:n toimituksia saisi osat perille reilusti ennen uusintakatsastuspäivää. Ja paskat. Tilauksen lähettämiseen heiltä kului kaksi viikkoa ja logistiikkafirmakin hillosi osia Saksanmaalla muutaman päivän. Olis kannattanu googlata kokemuksia...
Rexpert.fin avustuksella osat saatiin sitten neljä päivää dediksen jälkeen paikalleen ja leimaa on taas vuodeksi. Keula tuntuu napakalta mutta perän löysyys alkoi nyt haitata
Jotta tämä vuodatus jotenkin liittyisi alustan päivitykseen niin toinen asia, joka aiheuttaa kovaa ahdistusta on eturenkaan ja lokasuojan väliin jäävä, lähes päänmentävä väli. Remppaa ennen edessä ja takana oli kohtuu siisti parin sormen korkuinen väli. Miksi iskarien vaihto aiheuttaa tuollaista, eikös niiden pitäisi vain hillitä joustoliikettä?
Originally posted by JarnoE36
View Post
Rexpert.fin avustuksella osat saatiin sitten neljä päivää dediksen jälkeen paikalleen ja leimaa on taas vuodeksi. Keula tuntuu napakalta mutta perän löysyys alkoi nyt haitata
Jotta tämä vuodatus jotenkin liittyisi alustan päivitykseen niin toinen asia, joka aiheuttaa kovaa ahdistusta on eturenkaan ja lokasuojan väliin jäävä, lähes päänmentävä väli. Remppaa ennen edessä ja takana oli kohtuu siisti parin sormen korkuinen väli. Miksi iskarien vaihto aiheuttaa tuollaista, eikös niiden pitäisi vain hillitä joustoliikettä?
Comment