Kahdessa e46 koppasessa ollut tuo eibach prostreet-s. Pehmeät kyydit, ei mikään kivireki. Korkeudensäädön lukitus aika huono, muovinen ”kierrelevy” millä säädetään korkeutta lukitaan pienellä pultilla, mille on kierteet em. Muovisessa kierrelevyssä. Mulla ainaki korkkas ne kierteet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä II
Collapse
X
-
Originally posted by janne30 View PostKahdessa e46 koppasessa ollut tuo eibach prostreet-s. Pehmeät kyydit, ei mikään kivireki. Korkeudensäädön lukitus aika huono, muovinen ”kierrelevy” millä säädetään korkeutta lukitaan pienellä pultilla, mille on kierteet em. Muovisessa kierrelevyssä. Mulla ainaki korkkas ne kierteet.
Oletko varma että se on muovia? Edellisessä KW:n setissä oli samanlainen lukitussysteemi (kierrelevy taisi olla alumiinia vaikka olikin vähän muovimaisen näköinen). Sitä pikku pulttiahan ei kovin kireälle tarvitse kiristää ja tietty aina putsaa paineilmalla kierteet ennenkuin niitä alkaa liikuttelemaan, itellä pysy ainakin ehjänä.E93 335i 11'
Ex: E92 330xd 07'
Comment
-
-
Originally posted by leoboy View PostKiitti vinkistä !
Oletko varma että se on muovia? Edellisessä KW:n setissä oli samanlainen lukitussysteemi (kierrelevy taisi olla alumiinia vaikka olikin vähän muovimaisen näköinen). Sitä pikku pulttiahan ei kovin kireälle tarvitse kiristää ja tietty aina putsaa paineilmalla kierteet ennenkuin niitä alkaa liikuttelemaan, itellä pysy ainakin ehjänä.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostJossain jälleenmyyjän spekseissä luki tuo materiaali, mutta ei ollut ainakaan alua. Harmi ettei tota alusyaa saa 6-cyl dieseleihin
Originally posted by Puistis View PostEi ole kokemusta E9x autossa, mutta F31:ssä erittäin mukava, mutta silti jämäkkä.E93 335i 11'
Comment
-
-
Originally posted by leoboy View PostHmm okei, muovi kuulostaa aika oudolta materiaaliratkaisulta, jousihan painaa sitä vasten :think
Mulla ainaki korkkas se pieni lukitus siitä, piti porata isompi reikä ja kierteyttää uusiksi. Voi olla että kiristin liian tiukkaan sen pienen kuusiokolopultin.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostJälleenmyyjän sivuilla luki että ne on valmistettu polyamidi yhdisteistä, niin ei ruostu kiinni.
Mulla ainaki korkkas se pieni lukitus siitä, piti porata isompi reikä ja kierteyttää uusiksi. Voi olla että kiristin liian tiukkaan sen pienen kuusiokolopultin.E93 335i 11'
Comment
-
-
Originally posted by leoboy View PostOkei tää onki mulle ihan uus juttu. Joo just sen kuusiokolopultin kanssa sai kyllä olla tarkkana ettei siitä ite pultistakaan vedä kantaa paskaksi kiristäessä.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Minkälainen ero takavetoisen ja xdriven jousilla on muutakuin pituus? Xdriven etujousilautanen on eri, maavaraa korottava, mutta miten ite jousi? Olisi tarjolla sarja 330d sopivaa eibachin madallussarjaa mutta oma on xdrive. Tarkoitus kuitenkin ne jousilautaset vaihtaa takavetoisen mallisiin koska muuten jää xdriveen tarkoitetullakin jousisetillä keula korkeaksi.
Comment
-
-
Originally posted by Puistis View PostEi ole kokemusta E9x autossa, mutta F31:ssä erittäin mukava, mutta silti jämäkkä.
Comment
-
-
Oletteko mistä tilanneet noita madaltavia jousilautasia? Itse en löydä kun completokselta.- E90 M3 LCI -09
- E39 530dA Individual M sport
+2 Muuta
ex:
- F02 730LD M Sport | Carbonschwarz
- E90 330i M Sport MT-6 | Black Sapphire Metallic
- E39 528iA | Oxford Green
- E38 730i Manual | Navarraviolett Metallic
- E32 735iA -91
- E46 325Ci -02| Topasblau
Comment
-
-
Originally posted by miguliolio View PostPaljonkohan nuo takavedon jousilautaset pudottaa tuota keulaa? Juuri näppäsin tilaukseen H&R:än 35/20 tiputtavan jousisetin omaan nelikkoon. Jos tuohon haalisi vielä kaveriksi ne jousilautaset.
Edit: Kuitenkin ennen minua ehdit touhuamaan ne alle, joten kurkkaappa vasiten onko niissä jousilautasissa vain jotain ylimääräistä holkkia yms millä se nosto on toteutettu. Luin näin enkä löydä enää sitä keskustelua. Jenkit arpoi siinä että kestääkö ottaa pois vaiko ei. Eri osanumerot on tosin taka/awd välisille lautasille.
Edit: Myös alempi jousilautanen on ylempänä ilmeisesti x:ssä. Täällä oli hyvin juttua. Taidan kohta vaan ite tilata suosiolla coiloverit kun tuntuu olevan aika vaikea saavutus tuota saada balanssiin. https://www.e90post.com/forums/showt...=651358&page=2Last edited by AnttiJuhani; 21-03-2019, 21:15.
Comment
-
-
Originally posted by RoniV View PostOletteko mistä tilanneet noita madaltavia jousilautasia? Itse en löydä kun completokselta.- E90 M3 LCI -09
- E39 530dA Individual M sport
+2 Muuta
ex:
- F02 730LD M Sport | Carbonschwarz
- E90 330i M Sport MT-6 | Black Sapphire Metallic
- E39 528iA | Oxford Green
- E38 730i Manual | Navarraviolett Metallic
- E32 735iA -91
- E46 325Ci -02| Topasblau
Comment
-
Comment