H&R 50/25mm 29187-1 + Sachs Touringit
Pistetään pian vuoden ajokokemuksen jälkeen hieman tekstiä tännekin. Tuli laitettua silloin loppuunajetun orkkisalustan paikalle uudet H&R jouset ja Sachsin iskarit, samalla vaihdoin kaikki kumiosat ja laakerit.
Laskua tuli heti asennuksen jälkeen mitattuna:
edessä 370 -> 340
takana 335 -> 330
Korkeus on nyt minimissään mitä haluaisin, ehkä Eibachin 40/20 olisi ollut korkeudeltaan parempi omaan silmään, mutta tällä nyt mennään
Etupäästä tuli kyllä kova, mutta noin kuukauden päivien jälkeen siihen tottui. Pitää kyllä kiertää kaikki hieman syvemmät kolot, muuten kolahtaa kovaa. Laitoin performance sarjan pohjaanlyöntikumit (pikkasen lyhyemmät) ja sport laakerit ainakin eteen, en tiedä kuinka ne sit eroaa tavallisesta. Lyhyemmät koiranluut olisi varmaan pitänyt hankkia, koska alkuperäispituiset menivät kauheaan asentoon kun laskua etupäässä oli näinkin paljon. Uskon että ovat nyt loppuunajetut, vaikka vasta joku 15-20 tkm ajettu. Ennen kuvasta ja mitatuista korkeuseroista näkee kuinka lopussa alkuperäinen alusta oli ennen päivitystä. Auto näytti enemmän m-sport korkuiselta kuin normialustaiselta ennen.
Näin vuoden päivien jälkeen voin kyllä vain todeta onhan tuo auto tosi hyvä ja ennen kaikkea hauska ajaa, varsinkin kesäisin kun on kuin liistrattuna tiehen kii. Ens talveksi siirryn talvivanteissa pienempiin 18->17, koska täristää kovasti kovilla ja jäisillä teillä liikaa. Samalla siirrytään nastoista kitkoihin
Pistetään pian vuoden ajokokemuksen jälkeen hieman tekstiä tännekin. Tuli laitettua silloin loppuunajetun orkkisalustan paikalle uudet H&R jouset ja Sachsin iskarit, samalla vaihdoin kaikki kumiosat ja laakerit.
Laskua tuli heti asennuksen jälkeen mitattuna:
edessä 370 -> 340
takana 335 -> 330
Korkeus on nyt minimissään mitä haluaisin, ehkä Eibachin 40/20 olisi ollut korkeudeltaan parempi omaan silmään, mutta tällä nyt mennään
Etupäästä tuli kyllä kova, mutta noin kuukauden päivien jälkeen siihen tottui. Pitää kyllä kiertää kaikki hieman syvemmät kolot, muuten kolahtaa kovaa. Laitoin performance sarjan pohjaanlyöntikumit (pikkasen lyhyemmät) ja sport laakerit ainakin eteen, en tiedä kuinka ne sit eroaa tavallisesta. Lyhyemmät koiranluut olisi varmaan pitänyt hankkia, koska alkuperäispituiset menivät kauheaan asentoon kun laskua etupäässä oli näinkin paljon. Uskon että ovat nyt loppuunajetut, vaikka vasta joku 15-20 tkm ajettu. Ennen kuvasta ja mitatuista korkeuseroista näkee kuinka lopussa alkuperäinen alusta oli ennen päivitystä. Auto näytti enemmän m-sport korkuiselta kuin normialustaiselta ennen.
Näin vuoden päivien jälkeen voin kyllä vain todeta onhan tuo auto tosi hyvä ja ennen kaikkea hauska ajaa, varsinkin kesäisin kun on kuin liistrattuna tiehen kii. Ens talveksi siirryn talvivanteissa pienempiin 18->17, koska täristää kovasti kovilla ja jäisillä teillä liikaa. Samalla siirrytään nastoista kitkoihin
Comment