Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 330da vai 320da

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeta
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7548
    • Kotona

    #16
    Originally posted by pyroz View Post
    Eikä se edelleenkään olisi M-sport
    Onko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....
    Last edited by Zeta; 22-05-2018, 21:37.
    -
    Käyttöautona: F20
    Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
    Myydään: HP 12.5" kannettava **220e**
    -

    Comment

    • pyroz
      BTCF Member
      • Nov 2002
      • 6749
      • PK-seutu

      #17
      Originally posted by Zeta View Post
      Onko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....
      Ei paskasta tule timanttia vaikka sitä miten hio. Ei autosta tule M-sport mallia vaikka siihen liimaa miten puskureita jälkikäteen.
      S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

      Comment

      • Zeta
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7548
        • Kotona

        #18
        Originally posted by pyroz View Post
        Ei paskasta tule timanttia vaikka sitä miten hio. Ei autosta tule M-sport mallia vaikka siihen liimaa miten puskureita jälkikäteen.
        Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
        -
        Käyttöautona: F20
        Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
        Myydään: HP 12.5" kannettava **220e**
        -

        Comment

        • rizzo
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2007
          • 5418
          • Oulu

          #19
          Originally posted by Zeta View Post
          Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
          Pitää silti arvonsa paljon paremmin kun ei-msport korimallista riippumatta, näin se vaan on.

          Comment

          • pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6749
            • PK-seutu

            #20
            Originally posted by Zeta View Post
            Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
            Ei kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.

            Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä
            S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

            Comment

            • aku1979
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2015
              • 1152
              • Helsinki

              #21
              Originally posted by pyroz View Post
              Ei kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.

              Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä
              Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?

              Comment

              • Järppä
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 1108
                • Stadi, ladon takana.

                #22
                Originally posted by Zeta View Post
                Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
                Ei kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.

                Originally posted by aku1979 View Post
                Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
                Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.
                Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.
                Last edited by Järppä; 25-05-2018, 07:51.
                Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
                Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
                Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
                If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
                Top Gear review

                Comment

                • Smistik
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 1130
                  • Kanta-Häme

                  #23
                  Originally posted by Järppä View Post
                  Ei kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.


                  Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.
                  Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.
                  Ja sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.
                  ex E91 320d käsiaskilla
                  ex E46 330dat
                  japski
                  ranu

                  ex E30 316i 4d

                  Comment

                  • brainsurgery
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2011
                    • 1355
                    • Helsinki

                    #24
                    Originally posted by Smistik View Post
                    Ja sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.
                    Mulla oli kyllä ei M-sport E91:ssä musta sisäkatto ja M-sport ratti. Ja kuka haluaa M-sport alustan jos voi saada Eibachia ja Konia alle?

                    Tonnilla saa alkuperäiset M-sport puskurit ja helmat. Siihen tietysti maalaukset ja asennukset päälle.

                    Ei toki ole vieläkään aito M-sport mutta mitä merkitystä sillä on jos puhutaan +10v vanhasta autosta joka on tarkoitus ajaa paaliin asti. +300tkm ajettu 320d ei kyllä tule koskaan olemaan keräilykappale, ihan sama onko M-sport vai ei.

                    Comment

                    • Mauritius
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2003
                      • 327
                      • KRS

                      #25
                      Originally posted by aku1979 View Post
                      Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
                      Puskurit on ainakin helppo vaihtaa ja eivät ole kalliit jos käytettynä löytää. Jos autossa on valmiiksi dynamic ja advantage paketit niin puskuri vaihdolla saa kyllä melkein yhtä hyvän lopputuloksen kuin orkkis m-sport.
                      E90/91 on aika tylsän näköinen ilman m aerodynamiikkapakettia.

                      Comment

                      • Dualfun
                        Moderator
                        • Jan 2003
                        • 17845
                        • PKS

                        #26
                        Eiköhän eriävät mielipiteet tulleet selväksi ja ollaan jo aika kaukana aloituspostauksesta.
                        E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                        E28 ///M535i '87 zinnoberrot
                        E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

                        E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
                        ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                        ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
                        ½
                        G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
                        Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                        Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                        Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎