Originally posted by pyroz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 330da vai 320da
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Zeta; 22-05-2018, 21:37.
-
-
Originally posted by Zeta View PostOnko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostEi paskasta tule timanttia vaikka sitä miten hio. Ei autosta tule M-sport mallia vaikka siihen liimaa miten puskureita jälkikäteen.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kielläS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostEi kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.
Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
Originally posted by aku1979 View PostOnko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.Last edited by Järppä; 25-05-2018, 07:51.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Järppä View PostEi kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.
Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.
Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by Smistik View PostJa sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.
Tonnilla saa alkuperäiset M-sport puskurit ja helmat. Siihen tietysti maalaukset ja asennukset päälle.
Ei toki ole vieläkään aito M-sport mutta mitä merkitystä sillä on jos puhutaan +10v vanhasta autosta joka on tarkoitus ajaa paaliin asti. +300tkm ajettu 320d ei kyllä tule koskaan olemaan keräilykappale, ihan sama onko M-sport vai ei.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOnko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
E90/91 on aika tylsän näköinen ilman m aerodynamiikkapakettia.
Comment
-
-
Eiköhän eriävät mielipiteet tulleet selväksi ja ollaan jo aika kaukana aloituspostauksesta.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Comment