jatketaas topikkiä
edelleen alla tuikun softalla oleva 330XD manuaali 2009 245/520 lähtö,
nyt ohjelma, MTEC ic,DPF suolistettu. ~330/700 jos turbo,suuttimet ym kunnossa :think
tuossa eilen laillisilla nopeuksilla ajoi edessä Audi RS3, uudempi Sedan 367 hp versio, aukaisin ikkunaa hieman kun ohitussuora lähestyi (Audin edellä ajoi hitaammin autoja)..n 75 kmh oikea nopeus..valmiiksi oikea vaihde ohitukseen päälle ja mahdollisimman pian kun RS lähti ohittamaan, myös itse,
koska oli turvallinen paikka ohittaa eikä vastaakaan tullut ajoneuvoja tahi muutakaan..hyvät äänet kyllä tuossa bensassa oli..mutta ihmeen hyvin näillä tehoilla ja diisselillä tuon kiihdytyksen meni..hyvin lähelle ellei jopa sama kiihtyvyys ottaen huomioon, etten ihan samalla sekunnilla varmaan alkanut kiihdyttämään kuin Audi.
suurempi pumppu 70->75 tallista kiinni ja ahdinmuutos, uusi ohjelma, ja
uskoisin että omiin tarpeisiin jo riittää..tottakai bensoissa +200kmh vauhdeissa varmaan ottavat eroa vs diisseli mutta missä täällä Suomessa maanteillä semmoisia nopeuksia tarvii itseä ainakin kiinnostaa nämä nopeusrajoituksien puitteissa olevat kiihdytykset jotain -> +120 kmh.
katsellut mm Audi S4 B8 3.0T bensa vakiona jo 333hp, ohjelmalla n.420/550 ja testien mukaan yhtä nopea kuin RS4, Myös 335i F30 kiinnostaa mutta netissä ollut käyttäjillä jonkin verran kommenttia että hyvin vähänkin ajetuissa on ratti täristänyt :/ viripotentiaali varmaan N54 :issä paras, mutta
autoa nyt vanhempaan kuin 2009 halua vaihtaa..15-20t € jos väliä johonkin S4 / uudempaan F30 :een joutuisi laittamaan niin mieluummin ajan E92 :lla ja laittaa vaikka teipit,hiilikuitu "M3" konepelti ja voimaa lisää. On jo M3 korisarja,hiikuitukontti integroidulla spoilerilla,hiilikuituetulippa,4 x ulostulot
niin omaan silmään miellyttää vanha auto paljon.
edelleen alla tuikun softalla oleva 330XD manuaali 2009 245/520 lähtö,
nyt ohjelma, MTEC ic,DPF suolistettu. ~330/700 jos turbo,suuttimet ym kunnossa :think
tuossa eilen laillisilla nopeuksilla ajoi edessä Audi RS3, uudempi Sedan 367 hp versio, aukaisin ikkunaa hieman kun ohitussuora lähestyi (Audin edellä ajoi hitaammin autoja)..n 75 kmh oikea nopeus..valmiiksi oikea vaihde ohitukseen päälle ja mahdollisimman pian kun RS lähti ohittamaan, myös itse,
koska oli turvallinen paikka ohittaa eikä vastaakaan tullut ajoneuvoja tahi muutakaan..hyvät äänet kyllä tuossa bensassa oli..mutta ihmeen hyvin näillä tehoilla ja diisselillä tuon kiihdytyksen meni..hyvin lähelle ellei jopa sama kiihtyvyys ottaen huomioon, etten ihan samalla sekunnilla varmaan alkanut kiihdyttämään kuin Audi.
suurempi pumppu 70->75 tallista kiinni ja ahdinmuutos, uusi ohjelma, ja
uskoisin että omiin tarpeisiin jo riittää..tottakai bensoissa +200kmh vauhdeissa varmaan ottavat eroa vs diisseli mutta missä täällä Suomessa maanteillä semmoisia nopeuksia tarvii itseä ainakin kiinnostaa nämä nopeusrajoituksien puitteissa olevat kiihdytykset jotain -> +120 kmh.
katsellut mm Audi S4 B8 3.0T bensa vakiona jo 333hp, ohjelmalla n.420/550 ja testien mukaan yhtä nopea kuin RS4, Myös 335i F30 kiinnostaa mutta netissä ollut käyttäjillä jonkin verran kommenttia että hyvin vähänkin ajetuissa on ratti täristänyt :/ viripotentiaali varmaan N54 :issä paras, mutta
autoa nyt vanhempaan kuin 2009 halua vaihtaa..15-20t € jos väliä johonkin S4 / uudempaan F30 :een joutuisi laittamaan niin mieluummin ajan E92 :lla ja laittaa vaikka teipit,hiilikuitu "M3" konepelti ja voimaa lisää. On jo M3 korisarja,hiikuitukontti integroidulla spoilerilla,hiilikuituetulippa,4 x ulostulot
niin omaan silmään miellyttää vanha auto paljon.
Comment