Välillä sammuttamisen jälkeen ahtaa taas? Ja aina kun samainen ongelma päällä niin flekti rupee huutamaan ja rupee nostamaa lämpöjä :think Ei anna mitää vikakoodeja tai valojakaan:think
JB4:sella otat login vaikka 3 vaihteen vedosta jos sulta löytyy USB piuha tai bluetooth palikka siitä?
Lataat sen login datazappiin niin päästään auton sielun elämään käsiksi mitä siellä oikein tapahtunee ja näin mahd. vikaan.
BMWHUOLLOTJAKORJAUKSET ✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä! p. 040 166 7576 / Whatsapp
Välillä sammuttamisen jälkeen ahtaa taas? Ja aina kun samainen ongelma päällä niin flekti rupee huutamaan ja rupee nostamaa lämpöjä :think Ei anna mitää vikakoodeja tai valojakaan:think
Voisko ne kaikki viat kertoa heti aluksi niin ei tarvi arvailla niin paljon?
JB4:sella otat login vaikka 3 vaihteen vedosta jos sulta löytyy USB piuha tai bluetooth palikka siitä?
Lataat sen login datazappiin niin päästään auton sielun elämään käsiksi mitä siellä oikein tapahtunee ja näin mahd. vikaan.
Tuosta logia 3 vaihteen vedosta, jolloin flekti huutaa nii perkeleesti ja ei vejä mihikää muutaku yläältä.
Voiskohan tuo jb4 tehä nyt jotain tepposia, kun logi on hyvin erikoinen. Jb4 tietäjät vois jeesaa! Itse lähtisin siitä että ottaisin JB4 pois käytöstä ja kokeilisin miten toimii.
Login mukaan siis näyttäs siltä että hukkaportit pysyy alku"kiihdytyksen" ajan kokonaan auki (wgdc 14), joka vaikuttais, että niitä nyt ohjataan päin persettä jostain syystä, jos nyt siis tulkkaan tota logia oikein. Target myös nollissa samaan aikaan boostin kanssa.
Last edited by P33P33; 15-08-2018, 09:29.
Reason: Virhe
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Voiskohan tuo jb4 tehä nyt jotain tepposia, kun logi on hyvin erikoinen. Jb4 tietäjät vois jeesaa! Itse lähtisin siitä että ottaisin JB4 pois käytöstä ja kokeilisin miten toimii.
Login mukaan siis näyttäs siltä että hukkaportit pysyy alku"kiihdytyksen" ajan kokonaan auki (wgdc 14), joka vaikuttais, että niitä nyt ohjataan päin persettä jostain syystä, jos nyt siis tulkkaan tota logia oikein. Target myös nollissa samaan aikaan boostin kanssa.
Pitää kokeilla joku päivä napata boxi hitoille, jos vaikka muuttuis siitä:think Eniten tuossa ihmetyttää tuo flekti ja lämpöjen nostaminen, että mistä nämä johtuu:think
Välillä sammuttamisen jälkeen ahtaa taas? Ja aina kun samainen ongelma päällä niin flekti rupee huutamaan ja rupee nostamaa lämpöjä :think Ei anna mitää vikakoodeja tai valojakaan:think
Flekti puhaltaa kovaa jos auton mielestä lämmöt ovat liian korkealla. Matalat ahtopaineet voivat johtua turboista, wastegateista, alipaineletkuista, imupuolen putkista tai ahtopainesäätimistä.
Comment