Saa poistaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mielipiteitä seuraavista vikakoodeista?
Collapse
X
-
Originally posted by BMW04 View PostJosko nämä kertoisi enemmän, INPAlla katsottua dataa...
- air intake temperature 70.39 degrees...kuulostaa paljolta? (tyhjäkäynnillä)
- air-mass kg/h...tapissa +1600!
- engine temperature +128! degrees (delphillä katottu 89 astetta)
- coolant temperature +128! degrees
- desired air-mass +1900! mg/stroke
- current air-mass +1900! mg/stroke
Auton käytös ei muuttunut oli MAF- piuha kiinni tai irti...
Ite meinaan nyt kokeilla tuon MAF uusimista?
Vikakoodit inpalla/istalla?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by BMW04 View PostTaitaa olla joo...
Delphillä näyttää ihan järkeviä, ainut koodi mikä siellä on jäljellä on tuo ensimmäinen (4030 pakokaasun lämpöanturi ennen katalysaattoria, ryhmä 1: signaali - katkonainen) Voisko johtua tyhjästä DPF:stä? näyttää Delphillä -39.1 astetta.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Comment