DCF tiedostos ei ollu nostettu lämpörajoitinta ja alientechi tiedostos ei ollu lämpörajoitinta eikä railrajoitinta. Pitää kysyä onko ne tarkoituksella jätetty vakioksi vai epähuomios..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335D alkuperäinen ecun bin tiedosto
Collapse
X
-
Originally posted by Supra^ View PostDAMOS-tiedostoja löytyy netistä pilvin pimein, mutta ei niillä vielä kuuhun mennä kun ei ne yleensä osu oikein minkään tietyn SW-version kanssa suoraan kohdilleen. Suosittelen pänttäämään myös "EDC16 funktionsrahmen" (~500 sivua, löytyy googlella), siitä saa jonkinmoista ideaa siihen miten ohjainlaite toimii, jos aikomus on oikeasti opetella sitä ohjelman tekoa. Commonrail-dieselin virittäminen on "hieman" monimutkaisempaa kuin vaikkapa megaruutan yhden bensa- ja kipinätaulukon säätäminen.
Узнать подробнее о домене в магазине доменов Руцентр.Last edited by teemu5566; 08-09-2020, 07:38.
Comment
-
-
Tässä threadissa oli aiemmin juttua TestO:n 'refresh' arvosta. Se on siis vain näytön päivitystä varten, eli kuinka nopeasti arvot päivittyvät ruudulle. Realtime vie hitosti cpu:ta ja turhaan, kannattaa käyttää jotain muuta arvoa.
Itse loggaukseen se ei vaikuta vaan se tapahtuu aina maksiminopeudella.
Comment
-
-
10 kanavan maksimi taisi olla e46:ssa? E60/E90 saa enemmän kanavia kerrallaan. Liian nopea refresh-nopeus tekee sen että testo päivittää rivejä logiin huomattavasti nopeammin kuin se saa väylästä tietoa -> logi on sotkua kun toistaa rivistä seuraavaan samoja arvoja. Hz kannattaa säätää niin että jokainen logattava arvo päivittyy rivi riviltä.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View Post10 kanavan maksimi taisi olla e46:ssa? E60/E90 saa enemmän kanavia kerrallaan. Liian nopea refresh-nopeus tekee sen että testo päivittää rivejä logiin huomattavasti nopeammin kuin se saa väylästä tietoa -> logi on sotkua kun toistaa rivistä seuraavaan samoja arvoja. Hz kannattaa säätää niin että jokainen logattava arvo päivittyy rivi riviltä.
Comment
-
-
Terve, minun versio on jo pari vuotta vanha. Tosin olen aina pitänyt 5-10hz arvoa refreshinä. Muiden logeissa olen monesti ihmetellyt miksi se on sotkeentunut, ja realtime on ollut aina tällöin määritettynä asetuksena.
Kiitos Pheno loistavasta sovelluksesta, sen merkitys harrastajakunnalle ja mahdollisesti ammattilaisillekin on suuri.G30 540i
F32 435d
Comment
-
Comment