Announcement

Collapse
No announcement yet.

335D alkuperäinen ecun bin tiedosto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teemu5566
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2017
    • 308
    • Seinäjoki

DCF tiedostos ei ollu nostettu lämpörajoitinta ja alientechi tiedostos ei ollu lämpörajoitinta eikä railrajoitinta. Pitää kysyä onko ne tarkoituksella jätetty vakioksi vai epähuomios..

Comment

• teemu5566
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2017
      • 308
      • Seinäjoki

Rajoittimen 68mg kuulemma riittää 183hp ja 390nm. Sen takia sitä ei ollu muutettu.

Comment

• teemu5566
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2017
        • 308
        • Seinäjoki

Originally posted by Supra^ View Post
        DAMOS-tiedostoja löytyy netistä pilvin pimein, mutta ei niillä vielä kuuhun mennä kun ei ne yleensä osu oikein minkään tietyn SW-version kanssa suoraan kohdilleen. Suosittelen pänttäämään myös "EDC16 funktionsrahmen" (~500 sivua, löytyy googlella), siitä saa jonkinmoista ideaa siihen miten ohjainlaite toimii, jos aikomus on oikeasti opetella sitä ohjelman tekoa. Commonrail-dieselin virittäminen on "hieman" monimutkaisempaa kuin vaikkapa megaruutan yhden bensa- ja kipinätaulukon säätäminen.
        Tarkoititko tätä 1500 sivuista?

Узнать подробнее о домене в магазине доменов Руцентр.
        Last edited by teemu5566; 08-09-2020, 07:38.

Comment

• pheno
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 1995
          • Tampere

Tässä threadissa oli aiemmin juttua TestO:n 'refresh' arvosta. Se on siis vain näytön päivitystä varten, eli kuinka nopeasti arvot päivittyvät ruudulle. Realtime vie hitosti cpu:ta ja turhaan, kannattaa käyttää jotain muuta arvoa.

Itse loggaukseen se ei vaikuta vaan se tapahtuu aina maksiminopeudella.

Comment

• teemu5566
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2017
            • 308
            • Seinäjoki

refresh nopeus ei vaikuttanu siihen että olis saanu yli 10:tä kanavaa logattua. Se oli pointti.

Comment

• Jacques
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2008
              • 573
              • pk

10 kanavan maksimi taisi olla e46:ssa? E60/E90 saa enemmän kanavia kerrallaan. Liian nopea refresh-nopeus tekee sen että testo päivittää rivejä logiin huomattavasti nopeammin kuin se saa väylästä tietoa -> logi on sotkua kun toistaa rivistä seuraavaan samoja arvoja. Hz kannattaa säätää niin että jokainen logattava arvo päivittyy rivi riviltä.
              G30 540i
              F32 435d

Comment

• pheno
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 1995
                • Tampere

Originally posted by Jacques View Post
                10 kanavan maksimi taisi olla e46:ssa? E60/E90 saa enemmän kanavia kerrallaan. Liian nopea refresh-nopeus tekee sen että testo päivittää rivejä logiin huomattavasti nopeammin kuin se saa väylästä tietoa -> logi on sotkua kun toistaa rivistä seuraavaan samoja arvoja. Hz kannattaa säätää niin että jokainen logattava arvo päivittyy rivi riviltä.
                Sori, menee off-topiciksi, voidaan jatkaa TestO:on liittyvässä keskustelussa. Ok, ilmeisesti joku bugi jäänyt tuonne. Onko sulla uusin versio käytössä ? Itse en (tietenkään :-) ) ole vastaavaa havainnut. Kooditasolla nuo kaksi on riippumattomia toisistaan, kannattaa aina käyttää jotain muuta kun realtime:ä. Se Hz säätö ajatus oli että säätää vain näytön päivitystä. Itse datan haku tehdään aina maksiminopeudella.

Comment

• Jacques
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2008
                  • 573
                  • pk

Terve, minun versio on jo pari vuotta vanha. Tosin olen aina pitänyt 5-10hz arvoa refreshinä. Muiden logeissa olen monesti ihmetellyt miksi se on sotkeentunut, ja realtime on ollut aina tällöin määritettynä asetuksena.

Kiitos Pheno loistavasta sovelluksesta, sen merkitys harrastajakunnalle ja mahdollisesti ammattilaisillekin on suuri.
                  G30 540i
                  F32 435d

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎