Moro! Pahoittelut alkuun, jos vastaava topic aiemmin ollut, mutta searchilla en heti ainakaan löytänyt.
Auton kanssa takkuinen meno jatkuu ja huollossakin on käyty kiitettävästi viime aikoina. Nyt aiempien korjausten jälkeen meinasi jättää tielle. Starttailun jälkeen noin 10min päästä alkoi auto sätkiä ja nykiä tyhjäkäynnillä ja melkein sammu. Pääsin nilkuttamaan parkkiin ja vikakoodin lukuun. Antaa koodia P0012 Camshaft position (CMP) intake, left, front, bank1, timing over-retarded, eli joku siellä mättää nyt.
Tässä ekana pohti, että uskaltaako tällä ajaa korjaamon pihaan, että ei aiheuta isompaa rikkoa? Onko näissä N52b25 koneissa ollut näiden kanssa usein ongelmia tms? Onkohan tästä kuinka kallis retki tulossa korjaamolle, uskaltaako joku arvailla?
Auton kanssa takkuinen meno jatkuu ja huollossakin on käyty kiitettävästi viime aikoina. Nyt aiempien korjausten jälkeen meinasi jättää tielle. Starttailun jälkeen noin 10min päästä alkoi auto sätkiä ja nykiä tyhjäkäynnillä ja melkein sammu. Pääsin nilkuttamaan parkkiin ja vikakoodin lukuun. Antaa koodia P0012 Camshaft position (CMP) intake, left, front, bank1, timing over-retarded, eli joku siellä mättää nyt.
Tässä ekana pohti, että uskaltaako tällä ajaa korjaamon pihaan, että ei aiheuta isompaa rikkoa? Onko näissä N52b25 koneissa ollut näiden kanssa usein ongelmia tms? Onkohan tästä kuinka kallis retki tulossa korjaamolle, uskaltaako joku arvailla?

:think

Onko tuo putsaushomma ns. perushommaa autokorjaamoilla? Tässähän vois tietysti heittää ilmaan, että oisko ketään pk-seudulla, joka tuota putsausta tekisi korvausta vastaan tietenkin? Ottaako tuo putsaus minkä verran aikaa keskimäärin?
Comment