Eikös tuossa pitäisi vähintään yhden bankin suuttimet uusia samalla että ovat samaa indexiä? Jos siis suuttimissa vikaa. Siellä on luultavasti alkuperäiset suuttimet ja uudet suuttimet ovat eri indexiä. Ja sitten tietenkin uuden suuttimen korjausarvojen koodaus auton tietokoneeseen, jonka jälkeen sitten adaptaatioiden nollaus ja sopeutusajot.
Tuo noxem poistaa vain tuon 30E9-vikakoodin, mutta tuskin se tärisevää kylmäkäynnistystä aiheuttaa. Eikös se aiheuta vain sen että auto ajaa homogeenisellä seossuhteella koko ajan eikä käytä laihaseoksia, joka itsessään kyllä lopulta voi aiheuttaa suutinongelmia yms.? Ainakin N43-moottorissa näin, tietääkseni N53 on tässä suhteessa samanlainen.
Omasta N43 korjaantui tärisevä kylmäkäynnistys suuttimien vaihdolla, ja tuo 30E9-vikakoodi lähti laittamalla noxem nox-anturin tilalle.
Tuo noxem poistaa vain tuon 30E9-vikakoodin, mutta tuskin se tärisevää kylmäkäynnistystä aiheuttaa. Eikös se aiheuta vain sen että auto ajaa homogeenisellä seossuhteella koko ajan eikä käytä laihaseoksia, joka itsessään kyllä lopulta voi aiheuttaa suutinongelmia yms.? Ainakin N43-moottorissa näin, tietääkseni N53 on tässä suhteessa samanlainen.
Omasta N43 korjaantui tärisevä kylmäkäynnistys suuttimien vaihdolla, ja tuo 30E9-vikakoodi lähti laittamalla noxem nox-anturin tilalle.
Comment