Originally posted by Jana
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part V
Collapse
X
-
ex 07 E92 335iA
-
-
Originally posted by reco View PostYleensä noissa oireissa on ongelmana tulpat, puolat, suuttimet akseli mutta elääkö se lpfp paine? Hpfp paine? Noissahan on ollut ongelmana että se anturi ei vaan enää näytä oikeaa lukemaa. Tuo anturi ongelma selittäisi sitä miksi ei pumppu surraa ovia avatessa, jos siellä on jo tarpeeksi "painetta".
Paineet tyhjäkäynnillä 70-72psi, ajossa 70-85. Joten mun mielestä ei anturiin viittaisi.
Railpaine 2900psi kieppeillä käynnistyksessä, ja tippuu sinne 700psi hetken kuluttua.
Virrat päälle,auto vielä sammuksissa> paine tais olla ~25psi >prime protoolilla, nousi 70psiE90 LCI 335iA Lemans-blau
Comment
-
-
Originally posted by Jana View Posttulpat puolat hpfp uusia ja suuttimet alle vuoden vanhat.
Paineet tyhjäkäynnillä 70-72psi, ajossa 70-85. Joten mun mielestä ei anturiin viittaisi.
Railpaine 2900psi kieppeillä käynnistyksessä, ja tippuu sinne 700psi hetken kuluttua.
Virrat päälle,auto vielä sammuksissa> paine tais olla ~25psi >prime protoolilla, nousi 70psiN54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Noniin, olin lähdössä testaamaan, niin eikös saman tien heittäny engine faultin ja suutinhan sieltä on mennyt.
On muuten nykyään ihan älyttömissä hinnoissa, mut ei auta, uutta suutinta tilaukseen, nyt vaan yritän pähkäillä että tilaanko Saksasta ja odottelen viikon, vai Suomesta, maksaa satkun enempi, mut tulis parissa päivässä.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostNoniin, olin lähdössä testaamaan, niin eikös saman tien heittäny engine faultin ja suutinhan sieltä on mennyt.
On muuten nykyään ihan älyttömissä hinnoissa, mut ei auta, uutta suutinta tilaukseen, nyt vaan yritän pähkäillä että tilaanko Saksasta ja odottelen viikon, vai Suomesta, maksaa satkun enempi, mut tulis parissa päivässä.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Jep, niinhän sitä pitäis. Pari vuotta ajellut sekasuuttimilla index 10 ja index 12, ja onhan tuo toiminut.
Olis silloin kun eka kerran meni suutin niin pitänyt tilata täysi setti, kun hinnat oli melkein puolet nykyisestä hintatasosta.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by lassiv View PostHieman aihetta sivuten. Onkohan pähkinäpuhallus paikoille suosituksia etelä suomesta, vielä parempi jos osuu Lahden nurkille.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Tuokin, imukanavien putsaus, oli suunnitelmissa loman aikana, mut niinhän siinä kävi, ei mitenkään yllättäen, että sekin jäi tekemättä.
No, nyt on uus suutin paikallaan ja taas toimii hienosti. Pitää kyl nuo loputkin index10-suuttimet vaihdella index12.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Reflex plus: Advanced i/o integration
Olisiko kenelläkään tietoa, että minkä paineanturin voisi Reflexiin liittää Motivin oman tilalle?
REFLEX 0-10 BAR PRESSURE SENSOR
Tuo on kaksi johtoinen ja maan ottaa paineanturin rungosta. Näin olen ymmärtänyt. Liitin toisessa päässä on deutsch dtm kaksi pinninen. Liitin minulla on.
Saako tämän Finjectorin myymän anturin käymään? Asiasta vaihdoin sähköpostia heidan kanssa, mutta varmuutta asiasta ei ole. Johtoja tuossa on enemän.
Finjectorin anturi
Saisi zetaan näkymään lpfp lukemat kun omaa anturia autossa ei ole kuten 335i:ssä on.
Tulee aika kalliiksi simppeli anturi, jos tuon Motivin anturin tilaa. Rahdit ja alvit tulee hinnan päälle.
E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Kysytään vielä täältä.
Kenelläkään tietoa, että mikä on Boschin osanumero port injection kiskoon/laattaan laitettaville suuttimille 750cc 34mm ev14?
Mistään oikein tunnu numeroa löytyvän. :thinkE89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostNiin ja sitten jos sinulla on siellä alle 11 indeksin suuttimet niin minimissään joudut vaihtamaan kaikki 1 tai 2 bank suuttimet kerrallaan (3 kpl).
Comment
-
-
Originally posted by ana100 View PostNäin tästä tosiaan kerrotaan. Mutta mikä on tämän teoriatausta? Eihän se ECU tiedä suuttimien indekseistä mitään, ainoastaan tuon korjauskertoimen. Onko esim 11 ja 12 index jotenkin eritavalla kalibroitu vs. korjauskerroin?
"N54 fuel injector replacement service bulletin: IMPORTANT: Injectors with index 11 and higher have a different calibration and construction than injectors with index 10 and lower. Due to this difference, the injectors with index 11 and higher and injectors with index 10 and lower cannot be mixed on the same engine bank (i.e., cylinders 1-3 or 4-6). Once a bank of injectors is at index 11 or higher, the “bank set replacement” requirement no longer applies. For index 11 injector failures, only replace the failed injector"Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKorjaan vähän tuota mun kommenttia index 11 ja 12 ovat keskenään "identtiset" eli käyvät ristiin. 10 ja alle eivät ole.
"N54 fuel injector replacement service bulletin: IMPORTANT: Injectors with index 11 and higher have a different calibration and construction than injectors with index 10 and lower. Due to this difference, the injectors with index 11 and higher and injectors with index 10 and lower cannot be mixed on the same engine bank (i.e., cylinders 1-3 or 4-6). Once a bank of injectors is at index 11 or higher, the “bank set replacement” requirement no longer applies. For index 11 injector failures, only replace the failed injector"BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
Comment