Originally posted by Jorma
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikakoodi 2AAF
Collapse
X
-
Itsellänikin ollut tuo fuel pump plausibility koodi aktiivisena. Ei ole vaikuttanut katsastukseen. LPFP Sensorin vaihdoin myös joka korjasi Fuel pressure sensor koodin mutta ei tuota 2AAF koodia. Itekkään en oo enää jaksanu välittää tuosta koodista mutta jos joku tietäs millä sais pois niin ois hyvä. Auto siis -08 325i n53
F31 328i M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Timppaxd View PostItsellänikin ollut tuo fuel pump plausibility koodi aktiivisena. Ei ole vaikuttanut katsastukseen. LPFP Sensorin vaihdoin myös joka korjasi Fuel pressure sensor koodin mutta ei tuota 2AAF koodia. Itekkään en oo enää jaksanu välittää tuosta koodista mutta jos joku tietäs millä sais pois niin ois hyvä. Auto siis -08 325i n53
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Timppaxd View PostMitäpä tuolle nyt alkas tekkeen? Jotaki sensoreita vaihella vai?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostEipä ole sinunkaan auto ollu laihaseosmodessa, eli kannattais vähän kuitenkin N53:n omistajien huolestua tuosta koodista, vaikka leima tuliskin.Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostEnsin inpalla varmistaa että meneekö se laihaseoskselle ajon aikana lämpimällä moottorilla. Sitten katsoo livedataa matalapaineanturilta, että muuttuuko lukema, vai onko kiinteä. Sillon tietää jo paljon enemmän.F31 328i M-Sport
Comment
-
Comment