Ei tuossa edellä ole tosiaan ollut mitään yliampumista. Noi riskit pitää tiedostaa, parhaimmillaan mikään noista ei realisoidu kun on jo laitettu, mutta sitten voi olla huonolla tuurilla juuri se yksilö missä laukee kaikki. Rempat tehty periaatteella nippuside/rautalankaviritys, koneessa 3 eri indeksin kiinasuuttimet ym ym. Hyvä dokumentoitu huoltohistoria kuitteineen on se avainsana.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 hankinta harkinnassa
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Omani käyttis yhteistä matkaa n.8 vuotta (70tkm - 210tkm ) ja matka jatkuu... Kuulostaa tutuilta yllämainitut tyyppiviat ja on matkan varrella vaihdettu/korjattu. Korkeapainepumppua ei ole vielä tarvinnut vaihtaa toimestani.
Omani ostin puolen tunnin koeajon perusteella ja ei mitään tietoa mihin sormeni laitoin
Pähkinäpuhallus ja vanossolenoidit voin lisätä listaan. Ja jos vähän ennakoivaa huoltoa tekee, niin auto tykkää
Joku hyvä vikakoodilukija : MHD ok, jos MHD käytössä + ProTool kanssa ihan jees. Jopa tälläinen tavis kykenee koodaamaan pikku juttuja. Ei tartte ihmetellä miksi puolimoottori valo välillä palaa mittaristossa. Foorumit ja youtube täynnä vinkkejä ja muita juttuja joita voi katsoa/lueskella.
Kiva auto, mutta muutama touhutonni sivuun, niin ei pääse osien/huoltojen hinnat yllättämään.___________
E91 335i -08, Fin-Turbo stage2, Evolve DPs,Wagner Performance EVO1 fmic, DCI, MHD + custom softa, xHP Stage 3
Comment
-
-
Vajaan vuoden oli n54 koneiden e92 ja moottori vakionakin hieno mylly. Alle satkun ajettu yksilö ja oli mennyt jo suuttimia ja korkeapainepumppua ja puolien vaihtoon jouduin vaikka oli vakio. Loput sitten jollain jossain kohtaa edessä.. kaikkeen kannattaa varautua sillä että on se 5000€ rempparahastolla jemmassa niin ei mene yöunet jos jo reilummin ajettu yksilö eikä ole isompia juttuja lähiaikoina tehty.
Nyt kolmatta kesää S62 alla ja paljon stressivapaampi mylly. Ei pala vikavalot niin herkästi tai eivät oikeastaa pala edes. Tää joko pysyy kasassa tai hajoaa kunnolla jos inspection 3 kanssa viivytelty liikaa.
Nää uudemmat ja hienommat myllyt ovat vaan herkempiä hyvässä ja pahassa.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostNyt kolmatta kesää S62 alla ja paljon stressivapaampi mylly. Ei pala vikavalot niin herkästi tai eivät oikeastaa pala edes. Tää joko pysyy kasassa tai hajoaa kunnolla jos inspection 3 kanssa viivytelty liikaa.
toiset vielä polkee näitäSorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Omassa nyt 175tkm ajetussa ollut omat ongelmansa. pahin murhe tuli vielä toimivien,mutta kilistävien turbojen vaihdon jälkeen.
Piispanristin bemarikorjaamolla vaihdatin turbot ja ammattitaitoinen "asentaja" oli jättänyt intercoolerin menopuolelle mytyn perinteistä korjaamon käsipaperia.
Se vika ei selvinnyt hetkessä edes parhaille ammattilaisille. ja itse asennuspajaa ei olis voinu vähemmän kiinnostaa. Itte viimisenä vaihtoehtona ostin wagnerin intercoolerin (vuotovikaa tai jotain meinasin) ja vika paljastui samalla.
Sen jälkeen vielä oli pientä käyntihäröä koodeilla ja päätin tehdä niinsanotun laajan huollon. Tulpat oli jo uudehkot ,niitä en vaihtanut.
Ruuvasin paikalleen uuden korkeapainepumpun,puolat,vanokset huolsin ja tein toista kertaa imukanavien täyden kuurauksen. Tän jälkeen on toiminut toista vuotta erittäin kivasti. Ja hengittääkin hieman paremmin,kun ei ole intercoolerin päässä tän piispanristin apina-asentajanjättämää paperimyttyä blockaamassa 70% kanavasta.
BMW 335i E90 -07
Comment
-
Comment