M57N2 moottorin jatkeena perus 6hp19z laatikko. Uusi vetolevy hommattu samalla numerolla kuin vanha, ja on bmw OE osa.
Ongelmana että uusi vetolevy tuntuu asettuvan turhan lähelle moottorin lohkoa, ja turbiinin pultit ottaa kiinni kampiakselin stefan laippaan nyt. Onko kenelläkään tullut vastaavaa ongelmaa vastaan?
Vetolevy on oikein päin, ja asentotunnistimen magneettikehä on myös paikallaan. Siltikin uusi levy on ihan liian lähellä moottoria.
Onko jotain mitä uuden vetolevyn kanssa tarvitsee myös asentaa, vai mitä tässä tehdään väärin
Kiitos kaikille ketkä vaivautuu neuvomaan!
Ongelmana että uusi vetolevy tuntuu asettuvan turhan lähelle moottorin lohkoa, ja turbiinin pultit ottaa kiinni kampiakselin stefan laippaan nyt. Onko kenelläkään tullut vastaavaa ongelmaa vastaan?
Vetolevy on oikein päin, ja asentotunnistimen magneettikehä on myös paikallaan. Siltikin uusi levy on ihan liian lähellä moottoria.
Onko jotain mitä uuden vetolevyn kanssa tarvitsee myös asentaa, vai mitä tässä tehdään väärin
Kiitos kaikille ketkä vaivautuu neuvomaan!
Comment