Ihan mielenkiinnosta, miten ihmisillä on N54/55 päästöjen kanssa ollut jos autossa nämä perinteiset virit JB4, MHD, downpipet, cooleri jne lähinnä millä saatte nämä katsastuksen päästöistä läpi? Omassa ollut ennen ja jälkeen täydellisen konerempan aina hieman ongelmia, että meinaa olla rikkaalla. Häkä/CO/lambdat on aina ihan kunnossa mutta menee rikkaalle. Autossa vakio turbot, isompi cooleri, ahtoputket, downpipet, uudemmat suuttimet, JB4 jonka päällä ollut MHD:n kautta aikaisemmin E85 kartta, mutta nyt viimeiset kaksi vuotta ollut tuo pump98 kartta, kun ei tule ajoa autoon ja mennyt pelkällä 98:lla. Tämä menee kyllä rajoihin kun tarpeeksi pitkään koittaa, mutta joutuu aina säätämään. Lähinnä meneekö teillä ihan heittämällä vai kikkailemalla ja voisiko tuo rikkaalla oleminen johtua tuosta MHD backend flash kartasta? JB4hän menee bybass tilaan kun OBD laitetaan kiinni vaiko vaan siitä, että etummaiset cat:t puuttuvat noiden dp myötä? Sama tilanne ollut siis onko tankissa 95, 98 tai E seos.
Eipä tuo nyt ole kuin pieni päänvaiva (viimeiset 5 vuotta) mutta nyt menossa taas katsastamaan ja tuli mieleen.
Eipä tuo nyt ole kuin pieni päänvaiva (viimeiset 5 vuotta) mutta nyt menossa taas katsastamaan ja tuli mieleen.
Comment