Mitä kautta tuonne 2bankin lambdalle pääsee käsiksi ja minkälaisella avaimella saa auki? Purin jo moottorinmuovit edestä ja sen peltilätkän sieltä lambdan päältä, mutta sehän on niin syvällä ja piilossa ettei sitä tahdo edes nähdä sieltä saatikka sitte saa millään auki. Videoita kun kahtelin niin näytti olevan kaikissa siinä pellin alla suoraan ylöspäin osoittamassa, mutta tuossa oli jossain syvemmällä. Jos joku vaihtanut ja viitsii neuvoa niin kiitoksia!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x n53 lambda anturin vaihto
Collapse
X
-
N53 moottorissa ne lienee selvästi esillä ja ihan inhimillisesti vaihdettavissa? Omassa N52 koneisen bank 2 S1 (ennen kattia oleva) anturi oli aivan järkyttävän hankalassa paikassa tulipellissä kiinni. Katso -> https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...ensor-1-lambda
-
-
Yläkautta lähtee, jos lähtee. Kannattaa rakentaa lenkkiavaimesta oma työkalu siihen suurin piirtein niin, että lenkkipää anturiin ja taivuttaa avaimen ~90 asteen kulmaan sopivan pituuden kohdalta johon jättää vartta riittävästi 1/2 tuuman hylsyn hitsaamista varten. Tällä tavalla pitäisi onnistua pyöräyttämään räikällä ja jatkovarrella anturi löysälle. Muutenhan siihen joutuu haalimaan jos jonkin näköistä ja kokoista hylsysatsia, ihan tuurissaan oli, että sain sillä tavoin omasta irroitettua, ja meni tunteja ährätessä.
Comment
-
Comment