Originally posted by killeri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E92: Laakkonen maalasi auton difuusori samanväriseksi kuin auton väri!!!
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by killeri View PostÄläs vielä huokaise helpotuksesta.
Viestissä ei sanottu että se osa tilattaisiin sulle maksutta.
Kysyttiin vain sopiiko että sellainen tilataan. Oikein huonolla tuurilla joudut sen maksamaan koska annoit suostumuksen osan tilaamiselle.
Noinkin voi tosissaan käydä ja tiedän henkilöitä joille niin on käynytkin mutta toivotaan parasta!BMW M5 -95, Fjordgrau
BMW M535i -86, Polarissilber
BMW 325i -87 M Tech 1, Diamantschwarz
BMW 740i -94, Aspen-silber
BMW X1 xDrive20d -16, Alpinweiss 3
Comment
-
-
maahantuojalla sattuu ja tapahtuu
jaahas... onko taas harjottelijat ollu hommissa? =D Näitä kun sattuu olemaan jokaisella maahantuojalla hommissa ja paljon. Itse en autoani maahantuojalle vie enää ikinä maalattavaksi. Tietysti hyvähän se on et koulunpenkiltä valmistuvat pääsevät alan hommiin heti... se vaan on että aika harva yksityisyrittäjä näitä kavereita uskaltaa ottaa hommiin. Itsekkin automaalaajaksi lukeneena huomasin että eipä tarvinnut alan hommia hakea kun ei ollu parin vuoden kokemusta.Tässä vähän ot:tä johon olen törmännyt.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJoten: BMW-merkkikorjaamo ei Suomessa takaa laatua korjaukseen. Saksassa tilanne taitaa olla erilainen?
Silloin, sekä myöskin kun auto oli elukkakolarin johdosta puskurin ja syylärin vaihdossa, tsekattiin autoa noutaessa huollon vastaavan ja ASIAKKAAN kesken, että kaikki korjatut paikat ja työnlaatu on ok. Illalla tosin huomasin että ohjaustehostimen letku oli jäänyt löysälle ja puski nestettä ulos -> seuraavana päivänä takaisin BMW:lle, jossa lakki kourassa otettiin auto heti työnalle ja vika todettiin & korjattiin. Pahoitteluitten ja anteeksipyyntöjen lisäksi sain helvetin ison säkin kallista jauhetta öljyjälkien siivoamiseen kotipihalta, sekä kannun Castrolin 10W60 TWS:ää.
Kyllähän tuonne paikalliseen BMW jälleenmyyntiin menee ihan ilolla asioimaan, Suomessa vastaavan paikan kiersin jostain kumman syystä kaukaa.
Comment
-
-
Originally posted by K2Ri View PostVein ämmäläisen perus öljynvaihtoon BMW:lle (mihin tosin BMW:n toimesta kuului että tutkivat koko auton läpi ja tsekkasivat onko kaikki ok, öljysivät rättikaton mekanismit jne), niin veivät mut uudella 5-sarjalaisella kotiin huollon ajaksi ja hakivat kotoa auton ollessa valmis.
Silloin, sekä myöskin kun auto oli elukkakolarin johdosta puskurin ja syylärin vaihdossa, tsekattiin autoa noutaessa huollon vastaavan ja ASIAKKAAN kesken, että kaikki korjatut paikat ja työnlaatu on ok. Illalla tosin huomasin että ohjaustehostimen letku oli jäänyt löysälle ja puski nestettä ulos -> seuraavana päivänä takaisin BMW:lle, jossa lakki kourassa otettiin auto heti työnalle ja vika todettiin & korjattiin. Pahoitteluitten ja anteeksipyyntöjen lisäksi sain helvetin ison säkin kallista jauhetta öljyjälkien siivoamiseen kotipihalta, sekä kannun Castrolin 10W60 TWS:ää.
Kyllähän tuonne paikalliseen BMW jälleenmyyntiin menee ihan ilolla asioimaan, Suomessa vastaavan paikan kiersin jostain kumman syystä kaukaa.ainakin suomalaiset yhdistetyn miehet on eteläsaksassa lähes puolijumalan asemassa
Comment
-
-
Originally posted by Mental View PostMaalasipa sitten maalari oman e36 diffuusorin paikan muoviläpyskän korin väriin,en vissiin itse muistanut tarpeeksi painottaa kyseisen kohdan jäävän mustaksi.Samapa tuo,silmä tottuu.Jos ei niin uus musta muoviläpyskä tilalle.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSaksassa on todellakin "hieman" eri tason palvelu mitä suomessa jo ihan pienemmissäkin korjaamoissa... Sinun tapauksessa tosin tuskin on kyseessä ihan perus palveluainakin suomalaiset yhdistetyn miehet on eteläsaksassa lähes puolijumalan asemassa
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by zanta View PostKyllä ne Pohjois-Saksassakin homman hoitivat edellä kuvailtuun tapaan, myös Irlannista on hyviä kokemuksia Oilservicestä.. palvelu ja työn laatu(ja nopeaakin se oli) oli todella hyvää verrattuna kotimaiseen valtuutetun huoltoon.
joo kyllä pohjois saksassakin mäkihypystä tykätään, se ei tosin sinulla varmaan palvelun tasoon vaikuttanut
Comment
-
-
Miksi tossa sun auton puskurissa on 2 reikää, mitä Laakkosen autossa ei näy? Puuttuuko siitä jotkut tulpat?
On kyllä ihan tyypillistä Hertsikan Laakkosen touhua. Mulla E39 touringin takalasin runko-osa maalattiin korinväriin (met.punainen). Vaati soittelua BMW-Suomelle, että sai sen mustaksi. Ihme kiemurtelua oli.
Comment
-
-
Itekki tullu joskus ton teron kanssa juteltua ku sen mielestä oli "ok", että auto oli maalattu päin vittua ku ei ollu uus auto... Maalattiinhan se sitten toiseen kertaan ja vähän paremmin onnistu, mutta nyt kolmen vuoden jälkeen on täysin ruostunut maalatusta kyljestä...Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
-
Originally posted by mekki View PostMiksi tossa sun auton puskurissa on 2 reikää, mitä Laakkosen autossa ei näy? Puuttuuko siitä jotkut tulpat?
On kyllä ihan tyypillistä Hertsikan Laakkosen touhua. Mulla E39 touringin takalasin runko-osa maalattiin korinväriin (met.punainen). Vaati soittelua BMW-Suomelle, että sai sen mustaksi. Ihme kiemurtelua oli.
Comment
-
-
Kesäloman takia mennyt topikki ohi silmien, mutta parit omat kokemukset tähän vielä mahtuu.
Edelliseen autooni (E46 M-sport) vaihdettiin takaluukku takuuna ja autoa noutaessani huomasin luukun päällä olevan spoilerin makaavan kontin pohjalla. Kyselin työnjohdolta miksei se ollut kiinni ja kaveri (Tero) sanoi että ajattelivat etten tahdo sitä siihen takaisin.
Lopulta saatiin sovittua asennusaika parin päivän päähän. Viedessäni autoa koripajalle multa alettiin kysellä "Onko sulla se 3M:n asennusteippi hommattuna ?". Tajusivat kuitenkin viimein, ettei se teipin hommaus ole asiakkaan tehtäviä ja löysivät hyllystään sen teipin.
Nykyisen pelin kylkeen nojaili betonipumppuauto ja viedessäni autoa näytille sain Teron tunnin odottelun jälkeen katsomaan vaurioita. Tarkastajalla käynnin jälkeen huomasin, ettei takaovi sulkeutunut kunnolla, koska pelti oli pullistunut. Kertoessani tästä lisätyöstä, Tero naureskeli ongelmani pienuutta ja räpsäisi parit kuvat.
Auton korjaus kesti kolme viikkoa, eikä töiden etenemisestä tahtonut saada mitään tietoa. Soittaessani työnjohtajat eivät vastanneet eivätkä myöskään reagoineet soittopyyntöihin.
Näiden kokemusten perusteella en ole enään käyttänyt Hertsikan Laakkosen "huoltopalveluita" ja en varmaan aio tehdä sitä tulevaisuudessakaan.E46 330Ci Cab M-Sport -03
I01 i3s 120Ah "Voll" -19
Ex:
E87 120dA M-Sport -08
E90 318i -06
E46 320i M-Sport -02
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSaksassa on todellakin "hieman" eri tason palvelu mitä suomessa jo ihan pienemmissäkin korjaamoissa... Sinun tapauksessa tosin tuskin on kyseessä ihan perus palveluainakin suomalaiset yhdistetyn miehet on eteläsaksassa lähes puolijumalan asemassa
Suomessa ei (Herttoniemen) Laakkosella irtoa mitään muuta tietoa kuin laskussa eritellyt lukemattomat rivit. Alustan tarkistuskin maksoi niin paljon, että sillä rahalla ois ollut päivän pajalla oikeasti työn alla. Eikä mitään kommenttia. Ja tais mennä kuukauden sisään puslien vaihtoon etupäässä kun ratti vatkasi.
Itteä myös vähän korpeaa huollossa se kun silloinkin pitää laskuttaa koodien lukemisesta vaikka luulisi tuon vaan helpottavan huolloin töitä kun näkee vaivattomasti onko jossain vikaa ja millaista. Nythän jää vissiin huolloissa kaikki täysin pimentoon jos ei tuota lukua erikseen tilaa. Vaikka olisi millanen huolto. Ymmärtäähän tavallaan tuon ettei mitään ylimääräistä nykypäivänä tehdä. Paitsi raitis-ilmasuodattimet vaihdetaan kyllä pyytämättäkin. Bensansuodatinta sitten ei yhessäkään huollossa, vielä tähän asti.
Noh itehän noista maksaa. Moottoriöljyäkin saisi Lakkosen 7,5 litran hinnalla 16 litraa varaosaliikkeestä ja vielä jäisi vähän rahaakin yli.
Kevennys loppuun vielä: "540" merkki takakonttiin maksaa 24 euroa ja se "i" -kirjain 9,39 euroa
Comment
-
Comment