Tänään tuli vielä testattua lämpenemistä. Pakkasta 14 astetta ja tasan kilometrin vaati ajoa että tuulilasille tuli jo suorastaan kuumaa. Auto oli katoksessa ja pari tuntia säteilylämmittimessä. Nopeampaa tämä lämpiää kuin E39 525i.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90: Hidas lämpenemään
Collapse
X
-
EGR termostaatti vikana
Minulla lämpenemisongelma poistui EGR-termostaatin vaihdolla. Nyt moottorin lämmöt 80-90 pakkasesta riippumatta ja sisälle riittää lämpöä. Toki kovalla pakkasella joutuu jonkun aikaa ajelemaan, mutta sentään lämmöt nousee koko ajan, eikä jämähdä 50 asteeseen kuten aiemmin. Autossa ei ole webastoa. Tuo EGR-termari on helppo vaihtaa ensiksi(vian hakua), jos mootorin lämmöt ei nouse normaaliin. Nestettä ei valu ulos kuin desin verran, joten nesteitä ei tarvitse erikseen valuttaa ulos. Hinta 30€ tienoilla.BMW e91 320 da vm.2006
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostLämpötila riippuu käytettävästä termarista. Yleensä ne on 87'C eli kunnossa olevana veden pitäisi olla tuossa lämpötilassa. Useampiin merkkeihin saa myös talvitermareita jotka ovat 92'C. Huomattavasti parempi vaihtoehto Suomen olosuhteissa.
Paineen alaisena vesi ei kiehu edes 100'C.
2.0 bensakone kyseessä.
ja mistähän johtuu kun kovilla pakkasilla pysähtyy esim valoihin niin ei puhalla lämmintä mutta heti kun kierrokset nousee vähänki niin jo alkaa hönkimään.Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
Comment