Tietääkö joku tästä? Tai hyviä (ei herjoja, häiriöitä tai liian kirkaita) led polttimoita kilvelle.
Itellä ihan pelkät polttimot vaihdettu. Google-hakuun vaan "canbus led" tai "can led" niin löytyy useammastakin verkkokaupasta polttimoita. Ei herjaa ajotietokone mitään.
Vaihdoin itselle pelkät polttimot. ja tyytyväinen olen ollut ei ole tullut herjoja eikä muitakaan ongelmia.
mulla pitäisi olla kaksi paria noita polttimoita jossain jemmassa. pistä privaa jos on tarvis.
tais olla 6smd lediä per polttimo ja eivät ole häiritsevän kirkkaat.
Tai sitten ohjelmoituttaa herjat ja ns cold- ja hot-chekit pois jollain asiansa osaavalla tietokonegurulla.
Musta E90 330 xda -05 kaikilla mausteilla, Powered by Karala Läppäleikkaukset, puslanvaihdot, jarrulevysorvaukset, jyrsin- yms. koneistushommat ja muuta teknistä vertaistukea E90:iin Nivalan seudulla: 0405113911
Se on tietysti maksuasia miten kirkkaita ne pitäisi olla.
Mutta bmw ledit ovat huomattavasti heikommat vrt meidän 3 smd canbus led polttimot tässä oikealla. Vasemmalla on siis poliisi ystävälinen tosi kirkas koko valoyksikkö ( sama yksikkö sopii mysö e90 ja moneen muihin).
Tarkoitan siis "poliisi ystävälinen" siinä mielessä että ne näkee rekkarin numerot 200m päästä...
Ajattelin että haluisin tohon mun e90:seen kirkkaat rekisterikilven valot, niin onko kellään kokemusta että mikä olisi se järkevin vaihtoehto ja mistä sellaiset saa kätevimmin tilattua?
Comment