Takaa meni ja tuli laakerit 260 tkm. Vaihdoin itse ja onnistuin... ainakin melkein! Eli itse laakerin vaihto onnistui ihan ok erilaisilla puristimilla ja ulosvetäjillä mutta sitten koeajossa syttynyt ABS -valon kuittaus ei enää onnistunutkaan niin hyvin!
Vasemmalta takaa mittailin yleismittarilla ABS:n anturin (hall -anturi) ja sain sieltä kilo-ohmeja (ehkä 4,5 kohm hujakoilla). Oikealta takaa en ole ehtinyt...
Onko vinkkejä mistä vikaa hakea jos oikealtakin löytyy samoja arvoja? Anturit irrotin laakerin vaihdon ajaksi ainoastaan laakerin päästä (eli ei piuhoja irti) mutta jouduon käyttämään sähköjä useita kertoja päällä vaikka anturi oli sivussa! (En tiedä onko tuolla osuutta asiaan)
???
Vasemmalta takaa mittailin yleismittarilla ABS:n anturin (hall -anturi) ja sain sieltä kilo-ohmeja (ehkä 4,5 kohm hujakoilla). Oikealta takaa en ole ehtinyt...
Onko vinkkejä mistä vikaa hakea jos oikealtakin löytyy samoja arvoja? Anturit irrotin laakerin vaihdon ajaksi ainoastaan laakerin päästä (eli ei piuhoja irti) mutta jouduon käyttämään sähköjä useita kertoja päällä vaikka anturi oli sivussa! (En tiedä onko tuolla osuutta asiaan)
???
Comment