Vieläkö kampanja voimassa? Täällä kanssa N47 kone johon tehty koko jakopää+kampiakseli ym. hilppeet uusiksi 2014. Ei kyllä pidä mitään ylimääräisiä ääniä...
Kannattanee lähimpään BMW huoltoo soitella ja kysellä. Kuopiossa olin syksyllä muita asioita kyselemässä niin he aktiivisesti kysyivät onko tarkistettu kun heidän koneensa sano että ei ole.
Alkuvuoden 2008 320d ja ei kampanjaa auki. Kuulemma voisi ottaa auki ja tarkistaa: jos ei venymää niin artisti maksaa, jos on niin sitten goodwill hakemusta.
Last edited by Malagutisti; 04-03-2016, 06:32.
Reason: prkl autocorrect
BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Kamppis loppui tietääkseni vuodenvaihteessa koskien kaikkia n47 myllyjä tältä erää, mutta edelleen on toki mahdollisuus tehdä yksilöllisesti bmw:lle päin kyselyitä niinkuin yllä mainittiin.. Sitähän ei toki tiedä että milloin aukeaa uusia kamppanjoita, joita todennäköisesti kuulemma tämänkin ongelman ympärillä tullaan vielä pyörittelemään..
Minulla -09 320d fleet edition eli 163hp. 255tkm ajettu ja ei ole kilkatuksia tai muitakaan ylimääräisiä ääniä kuulunut. Taitaa tosiasia olla, että oikeasti ongelmia on vain murto-osassa. Onhan näitä kuitenkin tienpäällä aivan tolkutomasti.
Kyllä uskaltaa. Koko vika on täysin yliliioiteltu, minullakin oli pitkälle päälle 200tkm ajettu aiemmin eikä kuulunut mitään ääniä, ei ne kaikki leviä.
MUTTA, pakko myöntää että en silti ostaisi semmoista enää jota ei olisi remontoitu. Ihan vaan mielenrauhan vuoksi
Vähänhän toi jännittää kokoajan mutta on kyllä muuten mahtava kone. Janoinen kyllä käskettäessä mutta muuten menee kyllä hajulla. Imo käy paljon nätimmin kuin vanha m47n.
Sama ongelma on aivan varmasti N57 moottorissa (sama jakopää), mutta koska niitä myydään paljon vähemmän ja niillä myös ajetaan vähemmän, ei vika ilmene. Jos on korjattu niin en jakopään takia jättäisi (oma lehmä ojassa jo) ostamatta. Joku kehui että 200tkm/jakopää. Harva taitaa nykyään ajaa yhdellä autolla niin pitkään?
BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Kinnerillä nyt mittarissa 315tkm.
Pikkuhiljaa tässä alkanut kartoittaa jakopään laittoa mielenrauhan vuoksi ,kun ei muutoin viittis luopua loistavasta autosta.
Kylmällä kelillä lyhyen ajon jälkeen kuuluu hieman rytmikästä säksätystä tyhjäkäynnillä kuulostellessa, mutta pitemmän ajomatkan jälkeen ei.
Tähän voin ihan vain infoksi panna että minä ostin 169000 ajetun 318d -12 mallisen viime kesänä joka meni suoraan bemarille remonttiin. Paljon tavaraa vaihdettiin autokaupan piikkiin ja nyt 190000 ajettuna on vielä hiljaista ja nätisti käy.
Minä olin ymmärtänyt että "ongelma" olisi fiksattu uusimissa koneissa mutta kyllä kai nekin rupeaa rallattamaan myös tuoreissa koneissa
Vähä tuntuu et tää jakopää ilmiö on paisunu kunnon epidemiaksi. Minulla ollut n47d20a koneella ja ei mitäännongelmaa, kaveriporukassaki ollut näitä a-tyypin koneita ja huristeltu ilman ongelmia. Ajelin 250tkm asti ja vaihtoon. Nyt tilalle tulossa 2011 318d joka on n47t koneella ja ajettu 130tkm.
Noniin. Nyt se sitten osuis vissiin minun kohalle Auton hommattua kuuluu jakopään puoleleta sihinää kun kierrokset ovat yli 1500rpm. Ilmoitin tästä myyjäliikkeelle ja sovittiin että auto käy tarkistusreissulla wetterillä ja jos jakopäässä on ongelmaa niin myyjäliile korvaa koko hoidon. Auto siis 318d vn:2011 ja ajettu 130tkm. Elämme jännittäviä aikoja..
Ilmoitin tästä myyjäliikkeelle ja sovittiin että auto käy tarkistusreissulla wetterillä ja jos jakopäässä on ongelmaa niin myyjäliile korvaa koko hoidon. Auto siis 318d vn:2011 ja ajettu 130tkm. Elämme jännittäviä aikoja..
Toivotaan parasta. Voi olla kun sieltä Wetteriltä tulee lasku niin alkaa pienemmässä liikkeessä kakominen ja vastuun jakaminen...
Comment