Itsellä sama 2000rpm asti, ja vika on nyt todennäköisimmin paikannettu kahteen suuttimeen. Samat oireet kuin sinulla. Vikakoodeja ei ole näkyillyt... Puolat, tulpat vaihdettu ym. inpa checkkailut tehty...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i nykii pienellä kaasulla - ideoita kaivataan?
Collapse
X
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostItsellä sama 2000rpm asti, ja vika on nyt todennäköisimmin paikannettu kahteen suuttimeen. Samat oireet kuin sinulla. Vikakoodeja ei ole näkyillyt... Puolat, tulpat vaihdettu ym. inpa checkkailut tehty...
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostKiitos tiedosta! Mulla vaihdettiin kaikki suuttimet toukokuussa 2011. Onkohan niissä minäänlaista takuuta? Maksoi 1400€, joten ei ihan ilmaista jos kahden vuoden välein joutuu suuttimet uusimaan! Täytyy soitella bemarille...
Edelleen ihmettelen, että eikö niistä logeista näy noiden lambda antureiden dataa erikseen?
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostKiitos tiedosta! Mulla vaihdettiin kaikki suuttimet toukokuussa 2011. Onkohan niissä minäänlaista takuuta? Maksoi 1400€, joten ei ihan ilmaista jos kahden vuoden välein joutuu suuttimet uusimaan! Täytyy soitella bemarille...
Edit: Niin ja käy arvot läpi etenkin menu12:sta (2,0-3,8) ja kokeile vaikuttaako. Voi olla syytä kokeilla myös menu10 eri arvoja, jos on säätövaraa. Jos ei auta, niin laita logia Terrylle.Last edited by Veeksi; 27-08-2013, 09:23.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by tnurmine View PostVaraosilla on 2 vuoden takuu.
Edelleen ihmettelen, että eikö niistä logeista näy noiden lambda antureiden dataa erikseen?
Uusi suutinmalli on tullut 4/2013 ja hinta on tietenkin korkeampi. Harmillisesti mulla on suuttimien takuu mennyt umpeen 3kk sitten.
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostTuntuis aika epätodennäköiselle. Vähemmän noista suutin ongemista edes kuulee ja olis todella uskomaton tuuri, että hajois samalla kaverilla kahdesti. Ja näin lyhyessä ajassa. Kannattaahan ne tulpat vaihtaa jos ei oo aikoihin vaihdettu. Ja ymmärtääkseni puolavian jäljille pitäis päästä, kun jostain (logeista?) näkyy kyllä onko jossain sylinterissä misfire ja jos on niin vaihtaa puolaa toiseen sylinteriin ja kattoo siirtyykö vika puolan mukana.
Edit: Niin ja käy arvot läpi etenkin menu12:sta (2,0-3,8) ja kokeile vaikuttaako. Voi olla syytä kokeilla myös menu10 eri arvoja, jos on säätövaraa. Jos ei auta, niin laita logia Terrylle.
Menu 10 ja 12 olen jonkin verran säädellyt mutta ei ole auttanut.
Varasin ajan Bemarille ensi kuulle. Katsotaan mitä arpovat, ellen saa itse kuntoon siihen mennessä...
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostTulpat kokeilen vaihtaa huomenna (keväällä vaihdettu). Koneelta ei tule misfire-koodeja eikä kone tunnu käyvän vajaalla. Jos AFR pomppaa vian aikana korkealle niin eikös se meinaa että kone käy laihalla. Eli suutin olisi hetken pimeänä?
Menu 10 ja 12 olen jonkin verran säädellyt mutta ei ole auttanut.
Varasin ajan Bemarille ensi kuulle. Katsotaan mitä arpovat, ellen saa itse kuntoon siihen mennessä...BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostTuntuis aika epätodennäköiselle. Vähemmän noista suutin ongemista edes kuulee ja olis todella uskomaton tuuri, että hajois samalla kaverilla kahdesti. Ja näin lyhyessä ajassa.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
Comment