Announcement

Collapse
No announcement yet.

e9X 335d hiukkassuodatin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • osku-
    Bimmer Rookie
    • Mar 2009
    • 111
    • fin

    e9X 335d hiukkassuodatin

    Terve,
    Olisi sellaista asiaa tällä kertaa että, itsellä 12/2006 335d ja mittarissa 113tkm, näyttöön tuli eilen patickel filter (possible continue journey...) ilmoitus eli ilmeisesti filtteri tukkeutumassa ja kiihtyksessä tuntuukin hieman tukkoisemmalta kuin ennen. Autohan ei ole vielä 2007 niin senhän ei ole vielä pakollinen? Ketä mahtaisi osata koodata sen pois järjestelmästä tai siis niin ettei herjaile sitä jos se sieltä nypätään irti, kun eikös siitä muutu vastapainen siellä pöntön sisällä ja anturi menee sekaisin siitä?

    Olisiko ensimmäinen asia laitattaa piuhan päässä "pakko poltto" päälle ja jos ei sillä tokene niin irroittaa ja koittaa pestä suodatinta? onnistuuko tuo polton pakottaminen autocomilla?

    Osaisiko joku neuvoa miten saa idrive mallista salavalikon auki että näkisi koneen lämmöt?

    Auto sijaitsee satakunnan alueella eli jos joku täältä seudulta osaa koodata tuo dpf:n pois niin saa laittaa pm:llä ilmoitusta

    Onko ketään tehnyt dpf:n poistoa 335d:stä?


    kiitokset jo etukäteen!
  • claude
    Bimmer Rookie
    • Jan 2008
    • 144
    • Hollola

    #2
    Tuo salavalikko löytyy samallalailla oli idrive tai ei..
    Ja ohjeitahan salavalikkoon löytyy useampia tältäkin foorumilta..
    Last edited by claude; 10-11-2013, 15:34.



    F31 320d lci
    ex bemut.
    e92 325i -07
    e91 325d -08
    e60 530da "m-sport" -04
    e39 525iat -01

    Comment

    • mek147
      Bimmer Rookie
      • Jan 2011
      • 42
      • Finland

      #3


      Tolleen ja valikko 7. on lämmöt.

      Comment

      • osku-
        Bimmer Rookie
        • Mar 2009
        • 111
        • fin

        #4
        Originally posted by mek147 View Post
        http://www.youtube.com/watch?v=gdxpqr3qimA

        Tolleen ja valikko 7. on lämmöt.
        ok kiitokset vinkeistä, täytyy kokeilla katsella tuolta lämpöjä ajon aikana että tietää vähän lähteekö tuo poltto koskaan päälle

        Comment

        • osku-
          Bimmer Rookie
          • Mar 2009
          • 111
          • fin

          #5
          Originally posted by osku- View Post
          ok kiitokset vinkeistä, täytyy kokeilla katsella tuolta lämpöjä ajon aikana että tietää vähän lähteekö tuo poltto koskaan päälle
          Mikäköhän siinä on että tuolla idriven service listassa ei ole partickel filteriä lainkaan mukana?

          Comment

          • hj325hml
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2006
            • 729
            • Pirkanmaa

            #6
            Originally posted by osku- View Post
            Mikäköhän siinä on että tuolla idriven service listassa ei ole partickel filteriä lainkaan mukana?

            E6x ainakin jätetty lci:n myötä pois näkyviltä.


            Suosittelen ottamaan yhteyttä spetke nimimerkkiin, oma menee huomenna dpf mekaaniseen poistoon hänelle ja samalla käyttää laittamassa poistot pois ja jerkkua lisää.
            F16 M-Sport

            Comment

            • osku-
              Bimmer Rookie
              • Mar 2009
              • 111
              • fin

              #7
              Nyt katteltu putkiston vastapaineita autocomilla ja tyhjäkäynnillä oli siinä 47-51mbar, onko liian isot arvot? Ja 2000rpm:llä oli noin 130mbar.

              Ja pakotettu renegointi ei suostu menemään päälle kun jäähdytysnesteen lämpötila näyttää siinä 65-70 eikä siitä nouse, ja mitään vikakoodia ei herjaa tuosta jääh nesteen lämpötilananturista joten olisiko nyt syytä lähteä termari kaupoille? Ja kannattaa melkeen kaikki 3 (?) vaihdella samalla?

              Comment

              • claude
                Bimmer Rookie
                • Jan 2008
                • 144
                • Hollola

                #8
                Originally posted by osku- View Post
                Nyt katteltu putkiston vastapaineita autocomilla ja tyhjäkäynnillä oli siinä 47-51mbar, onko liian isot arvot? Ja 2000rpm:llä oli noin 130mbar.

                Ja pakotettu renegointi ei suostu menemään päälle kun jäähdytysnesteen lämpötila näyttää siinä 65-70 eikä siitä nouse, ja mitään vikakoodia ei herjaa tuosta jääh nesteen lämpötilananturista joten olisiko nyt syytä lähteä termari kaupoille? Ja kannattaa melkeen kaikki 3 (?) vaihdella samalla?
                Egr ja moottorin termari vaihtoon.. Eiköhän tuo sillä tokene



                F31 320d lci
                ex bemut.
                e92 325i -07
                e91 325d -08
                e60 530da "m-sport" -04
                e39 525iat -01

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎