Vaihdoin M-sportilliseen sedaniin ja haluaisin eteen roiskeläpät estämään kurapaskan lentämisen etukylkeen. Tai tietysti hyvin muotoillut ilmanohjaimet on paremminkin tarpeena. Hetken kuukkeloinnin jälkeen en ole löytänyt. Onko tuommoista varustetta tarjolla? Tyylirikkohan se on, mutta jonkun verran tulee sorateitä ajettua niin hiekkapesukaan ei kiinnosta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eturoiskeläpät / ohjaimet
Collapse
X
-
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
-
Läpät on saatu ja melkein asennettu viime viikonloppuna. En asentanut, vaikka menevät heittämällä kolmeen kiinnitysreikään. Niissä on nyt joku nepparityyppinen ratkaisu. En usko, että ovat uusiokäytettävissä. Mikähän ruuvi tuohon kävisi? Mitä on vastapuolelle lokarin pimeällä puolella?
Toiseksi. Voiko nuo kelmuttaa valkoiseksi? Kestääkö? ja mistä materiaalia?
Comment
-
-
Ne voi näppärä käyttää uudestaan jos saa niitin keskellä näkyvän tapin kammettua ulos esim mattoveitsen terävällä nokalla ja sit pihdeillä vedettyä loput about sentin, sen jälkeen niitin runko lähtee ja uudelleen asennuksessa vähän wd40 avuksi. Originaaleissa tuli uudet niitit mukana niin en vanhoja asentanut mutta irrotin ne vanhat noin, tosin auton ollessa suht uus että ne lähti helposti. Toinen vaihtoehto lyödä keskitappi läpi ja uus niitti. Reikä lokarissa on luokkaa 6-7mm että mitään ruuvia en laittas, siinä lokasuojassa on vain reikä mihin muoviniitti menee. Itse laitoin vielä kiveniskuteipin suikaleen lokasuojaan ennen asennusta ettei väliin menevä hiekka hiero maalia. Ei ne mustat niin rumat ole valkoisessa, valkoinen yliteippauskalvo on aika ohutta ja tuskin kestää hiekkaa kovin kauaa vaikka itse teippaus ei varmaan ole ongelma ja löytyykö sopivaa värisävyä. Mulla on puskurit, helmat ja ovet teipattu läpinäkyvällä kiveniskuteipillä niin sikäli hiekan lentäminen ei tee tuhoja. Teippausmateriaalia saa esim Taperoll.fi jos haluaa itse askarrella, myy metritavarana kalvoa ja asennustarvikkeita.
Comment
-
-
Asensin itse etu- ja takaroiskeläpät F34 M-sporttiin vaikka kovasti väittivät ettei ne käy M-sport puskureihin... kävi kuin nyrkki silmään.
Tämä Pirkkaniksi toimii ainakin F34:sen kohdalla noiden ”niittien” irroitukseen eli tökkäät ne keskellä olevat nastat läpi niin jää se näprääminen. Sitten vaan otat nastan sieltä tuuletuskanavasta ja laitat takaisin.
Itse meinasin myös vetää valkoisella kalvolla ne, mutta viikon käytön jälkeen ne ei oikeastaan niitä tarvitsekaan.... silmä tottui yllättävän nopeasti.
-PeteLast edited by bmwee; 27-11-2017, 08:47.Ahdin määrää tahdin ja Minä suunnan!
Ajossa:
GT 335i xDrive M-Sport -14
Z3 2,8i Coupe -99
318i Cabriolet -91
325itic taxi -89
Comment
-
-
Originally posted by A.k.i View PostKäyköhän nuo roiskeläpät myös f31 M-himmeleillä varustettuun kikottimeen? Melkein ehdoton varustus kun joutuu leikkimään sorateiden virtuoosia.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment