335dx kaipais madallusta, on msport, häiritsee varsinkin toi keulan korkeus, schmiedmanilta sais lowtecin 35/20mm jouset fiksuun hintaan (174€). Kuitenkin arveluttaa kun tossa on msport alusta et madaltaako toi juuri mitään, ainakaan takaata? Myyvät myös hr jousia 40/40 mut haluisin jouset mitkä madaltaa edestä enemmän kuin takaata, jos auttais tohon keulimiseen. Ja mielestäni 315e jousista on aika paljon. Joku 40/25 tuntuis ajatuksena hyvältä. Ajatuksia, kokemuksia? Auto on farkku ja 19" renkaat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
xDrive ja madallusjouset?
Collapse
X
-
Originally posted by TON-III View PostTäytyy sanoa että ei riitä tietämys S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK jousien laatuun, on niin tai näin niin 35/20 setillä saat jotain madallusta aikaiseksi.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostXdrive+adaptiivinen alusta. H&R 28832-1 taitaa olla ainoat sopivat jouset tuohon komboon. Löytyykö joltain alta? Navasta kaareen mitat kiinnostaa, sekä saiko pyöränkulmat vihreälle säädettäessä?
Iskarit kalibroitu ja ei ainakaan huonommaksi kyyti muuttunut.
Originally posted by SC90 View PostEi ole ainoa sopiva sarja.
Omasta löytyy AC Schnitzerin sarja, ollut jo 1 1/2 vuotta alla. Erinomaiset jouset, jollei parhaat. Ei ongelmia pyöränkulmien kanssa.
Ajettavuus parani entisestään, todella tyytyväinen ollut.
Ainut huono seikka, eli perinteisesti, etupää jää hieman ylemmäs.
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostKuvan perusteella väittäisin H&R jousilla keulan olevan alempana kuin ACS jousilla.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
itsellä Eibach prokit(30/15mm) joukset, muuten ok, mutta keula jotenkin tuntuu jää hiukan keulii. ja keuliminen näyttää hölmöltä, kamalan näköinen.:think
Autona F31, 330xd Msport.
sitten merkistä poiketen hiukan, mutta myös madallusjousi asiaa, Kaverille tilattiin Ford Mondeoon(2.0Ecoboost) H&R 40/40mm joukset, ja siinä keula madaltui enempi, ja eikä todellakaan ollut keuliva, näytti hyvältä. vakio alustalla kuitenkin oli todella keuliva.
Eli sen takia en käsitä miksi Eibach:llä jäi keulii, vaikka, vaikka ilmoittaa madaltaa enempi keulasta :think:thinkLast edited by weni_; 16-04-2020, 00:26.
Comment
-
-
Originally posted by weni_ View Postitsellä Eibach prokit(30/15mm) joukset, muuten ok, mutta keula jotenkin tuntuu jää hiukan keulii. ja keuliminen näyttää hölmöltä, kamalan näköinen.:think
Autona F31, 330xd Msport.
Aina ei kuitenkaan kannata mennä ulkonäön mukaan, sillä itselläni ainakin parani ajo-ominaisuudet yllättävänkin paljon jousien vaihdolla. Vaikka keula nyt hieman korkeammalla onkin, niin ajettavuudessa se ei onneksi tunnu.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostLöytyisko kuvaa paljonko madaltaa kehutut Eibach prokit(30/15mm) jouset?
Tulossa mahdollisesti f31 330xd.:think
Itse suunnittelin josko laittaisikin korkeussäädettävän alustan, niin tulee taatusti sopivan korkuinenCurrent:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by SC90 View PostEi ole ainoa sopiva sarja.
Omasta löytyy AC Schnitzerin sarja, ollut jo 1 1/2 vuotta alla. Erinomaiset jouset, jollei parhaat. Ei ongelmia pyöränkulmien kanssa.
Ajettavuus parani entisestään, todella tyytyväinen ollut.
Ainut huono seikka, eli perinteisesti, etupää jää hieman ylemmäs.
Ajokorkeus on ulkonäöllisesti täydellinen eli lievästi madallettu (verrattuna peruspenan 320D ilman lisävarusteita) ja etupää on nyt alempana kuin perä, eikä päinvastoin niin kuin ennen. Putosi aika reilusti kun vertaa alkuperäiseen maasturi -lookiin (335d 2013).
Ikävä kyllä onnettomat iskarit (adaptive non- M-sport) pilaavat koko homman ja auto on yhä paskin ikinä ajamani bemari. Ei väliä mikä ajomoodi on päällä - jouset ei pysy mukana alkuunkaan. Kuopissa tai ajohidasteissa lyö tosi helposti pohjaan. Sport-moodilla olisi edes vähän parempi, mutta eihän sitä moottorin huudatusta jaksa kuunnella; Järjetöntä kierrättää vääntökonetta
Mutta kuitenkin:
Ajettavuus parani reilusti: sysip@skasta --> p@skaksi
800€ asennettuna paras sijoitus tuohon autoon.
Kuulemma uudemmissa (facelift??) on vähän jämäkämpi alusta jo tehtaalta... :think
Comment
-
Comment