Originally posted by roadrunner
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hammastanko kolisee
Collapse
X
-
Originally posted by repsa View PostNiin, ei siis kolise, mutta mietin että oliko tämä myös lci-mallien ongelma - lähinnä että pitääkö tähän henkisesti varautua ?
Mulle korjannut merkkari muistaakseni sanoi niitä vaihtaneensa joitain,ei edes kymmeniä.Last edited by arben; 21-05-2021, 06:18.
Comment
-
-
ei ohjauskulmia varten tarvitse, mutta jos työn teettää merkkarilla, pitäisi mitata kääntöön tarvittava momentti yms.
Itse jos vaihtaa, niin menee vähän sillain makustellen "löysä ... sopiva .... ei liiku enää".
Vaihtotyöhön tarvitsee sen erikoistyökalun. Turha yrittää millään yleisavain-tyyppisellä rälläkänavain-ratkaisulla.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Laitoin vanhalla korkilla ja merkkasin asennon ja tuli kolinaton ja hyvä
Käytin korjaussarjasta siis jousen ja ite trust piecenE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Sen verran omani kanssa tahinu että voin jotain kertoa. Se thrustpiecen säätö nyt rakettitiedettä ole. Ohjehan sanoo että niin kauan ku kolina loppuu kun kääntelee rattii ees taas on hyvä. Itte tein tolla ohjeella ja ihmettelin ku aina lakkas palauttamasta. No tänään selvis et kolina tullu koko ajan rattiakselin nivelestä joka oli löysäs. Siis se alempi. No tuon löydettyäni sääsin tangon niin et kun ei enää palauttanut kunnolla keskelle niin siitä vähä löysään.
Oikeestihan se säädetään heittokellolla siitä thrustpiecen korkin reiästä ja momenttiavaimella käännellen hammastankoa, tosin noin sitä tekee harva.
Se ohje jossa käsketään vääntää se korkki sen rungon tasalle ni ihan varmasti on liian piukas.
Comment
-
Comment