Tämä ikävä ominaisuus näyttää olevan nyt sitten G20:n ongelma myös (ainakin tämän yksilön). Sama kiusa mikä vaivasi monia F30:sia. Omaan entiseen 316d:hen jouduttiin vaihtamaan ohjausvaihde takuuseen tuon takia.
Mutta nyt olen huomannut ajellessa G20:lla (50tkm ajettu) että tuo ikävä keskialueen hetkittäinen "mutteriohjauksen" fiilis tulee satunnaisesti tässäkin esiin. Kun ajaa suoraan ja lähtee kääntämään varovaisen kevyesti jompaankumpaan suuntaan, niin tuntuu että tehostaja ei ole tilanteen tasalla ja herää ikäänkuin viiveellä. Ensin ohjaus tuntuu kuin ohjausvaihde vastustelisi kääntämistä ja sitten tehostus herää henkiin juuri kun on lisännyt kääntövoimaa. Joka aiheuttaa hyvin epäluonnolisen ohjausfiiliksen hetkeksi. Ja sama toiseen suuntaan kääntäessä. Ominaisuus ei esiinny joka päivä. Mutta nyt selvästi on pahenemaan päin. Onkohan yksittäistapaus?
Lisättäköön vielä että pyörien suuntaus ja uudet 18" Misukan Primacy 4:set ei muuttanut asiaa mihinkään.
Mutta nyt olen huomannut ajellessa G20:lla (50tkm ajettu) että tuo ikävä keskialueen hetkittäinen "mutteriohjauksen" fiilis tulee satunnaisesti tässäkin esiin. Kun ajaa suoraan ja lähtee kääntämään varovaisen kevyesti jompaankumpaan suuntaan, niin tuntuu että tehostaja ei ole tilanteen tasalla ja herää ikäänkuin viiveellä. Ensin ohjaus tuntuu kuin ohjausvaihde vastustelisi kääntämistä ja sitten tehostus herää henkiin juuri kun on lisännyt kääntövoimaa. Joka aiheuttaa hyvin epäluonnolisen ohjausfiiliksen hetkeksi. Ja sama toiseen suuntaan kääntäessä. Ominaisuus ei esiinny joka päivä. Mutta nyt selvästi on pahenemaan päin. Onkohan yksittäistapaus?
Lisättäköön vielä että pyörien suuntaus ja uudet 18" Misukan Primacy 4:set ei muuttanut asiaa mihinkään.
Comment