Nykyäänhän säännöksiin on lisätty konservointi :think Mitä tuon käsitteen sisään saa menemään sitten.
Tässä miettinyt tuota seiskasatkun museointia ja hieman perehdyin asiaan,entäpä lisävarusteena olleet laitteet kuten ABS(joka ei siis ole vakiovaruste),perän tason säätö.
Tuleeko näiden toimia ?
Tuulilasissa halkeama ?
Renkaat ja vanteet ilmeisesti ajan henkeen.
Ruostevaurioita ei saa olla se on tiedossa jo,entäpä moottoritilassa olevat kiinnikkeet/raudat jne..
Pitääkö ne olla alkuperäistä vastaavalla pintakäsittelyllä vai voiko näistä poiketa (keltapassivointi,"puhtaat" alumiinipinnat) ?
Ihmettelen hieman kyllä tota että E28 aikakauteen saa 17" vanteet menemään.. ollu kovinkin yleisiä 80 luvulla
Tässä miettinyt tuota seiskasatkun museointia ja hieman perehdyin asiaan,entäpä lisävarusteena olleet laitteet kuten ABS(joka ei siis ole vakiovaruste),perän tason säätö.
Tuleeko näiden toimia ?
Tuulilasissa halkeama ?
Renkaat ja vanteet ilmeisesti ajan henkeen.
Ruostevaurioita ei saa olla se on tiedossa jo,entäpä moottoritilassa olevat kiinnikkeet/raudat jne..
Pitääkö ne olla alkuperäistä vastaavalla pintakäsittelyllä vai voiko näistä poiketa (keltapassivointi,"puhtaat" alumiinipinnat) ?
Ihmettelen hieman kyllä tota että E28 aikakauteen saa 17" vanteet menemään.. ollu kovinkin yleisiä 80 luvulla

Comment