olis tarkotus laittaa toi oma m106 kahdella turbolla. voikohan tota omaa hukkaporttia käyttää vai jääkö pieneksi? ja pystyykö tolla omalla boxilla ohjaamaan niitä lisäsuuttimia?
olis tarkotus laittaa toi oma m106 kahdella turbolla. voikohan tota omaa hukkaporttia käyttää vai jääkö pieneksi? ja pystyykö tolla omalla boxilla ohjaamaan niitä lisäsuuttimia?
Ihan mielenkiinnosta: millaista ahdinkokoelmaa olet ajatellut käyttää? Eli pidätkö tuon k27 ja siihen rinnalle joku pienempi?
Eikös tuolla satsilla olisi ohjelmoitava ruisku poikaa...niin ei tarvis miettiä sitä Motronicin rukkaamista niin paljon.
Ihan mielenkiinnosta: millaista ahdinkokoelmaa olet ajatellut käyttää? Eli pidätkö tuon k27 ja siihen rinnalle joku pienempi?
Eikös tuolla satsilla olisi ohjelmoitava ruisku poikaa...niin ei tarvis miettiä sitä Motronicin rukkaamista niin paljon. [/quote]
näillä näkymin 2x HOLSET H1. saan ensi viikolla Pro turbolta tarkat tiedot. ja boxi lähti Havulinnan Jarmolle. mutta katotaan myöhemmin sitä ohjelmoitavaa ruuttaa.. ja autohan on e34
Ihan mielenkiinnosta: millaista ahdinkokoelmaa olet ajatellut käyttää? Eli pidätkö tuon k27 ja siihen rinnalle joku pienempi?
Eikös tuolla satsilla olisi ohjelmoitava ruisku poikaa...niin ei tarvis miettiä sitä Motronicin rukkaamista niin paljon. [/quote]
näillä näkymin 2x HOLSET H1. saan ensi viikolla Pro turbolta tarkat tiedot. ja boxi lähti Havulinnan Jarmolle. mutta katotaan myöhemmin sitä ohjelmoitavaa ruuttaa.. ja autohan on e34
vitun mulkut :lol: nyt rupes tekeen mieli tollasta e28 M106 padalla ja rankasti viritetyllä sellaisella. kuten tuo muggon vanha sotaratsu, ja tehdä kone uusiks, ahtimiks holsett hx50 ja toiseksi vähän pienempi holsetti ja aivan järkyttävän kokonen välijäähdytin + lisärikastimet =liikkuu 8)
eieieieieieieieieieieieiiiii lassi ajaa nyt vaan kiltisti sillä diisselillä :lol:
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Hapalla on myynnissä se muggon entinen auto jos vielä joku ei sitä tiedä ja tehoja ihan mukavasti jo valmiina että ei ainakaan kaikki mopoimmat autot pääse ohi....Autossahan mm. m5 vaihteisto, lukkoperä ja se 745:n kone eli palikkaa jo valmiina toimivana ja katsastettuna eli eikun tinkimään.....Tai vaihtamaan kun ottaa vaihdossa mielellään vakío bemarin....Hintaa pyyntinä 8500 euroa...Tehojahan siitä paketista vielä saa irti +100 hv ahtimen vaihdolla jos ei riitä nykyiset 375 hv ja 530 Nm....
Tehojahan siitä paketista vielä saa irti +100 hv ahtimen vaihdolla jos ei riitä nykyiset 375 hv ja 530 Nm....
aika hyvät lukemat... onko tossa koneessa se m106 vakio pakosarja vai onko muutettu?
Kokonaan uusi pakosarja....Käykää kattomassa kuvat myydään osastolta on ihan asiallisen näkönenkin keskinin vanteilla jotka tietenkin kuuluvat auton mukaan....Ja jos joku haluaa vielä tietää paljon sillä pääsee niinku kovasti niin 250 km/h mittarinäyttö ja ei rajotin vielä vastassa....Ajettu tietenkin suljetulla kajaani-kuhmo tieosuudella.....
Comment