Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo e28 bemarii!!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LoudPipe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1434

    #16
    Originally posted by Jaghaath
    Eikös jossain threadissa just ollu juttua noista M102 ja M106 eroista?
    Niinpäs olikin: http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...highlight=m102
    Sieltähän löyty tosi tyhjentävät selvitykset. Kiitoksia muistutuksesta

    Comment

    • -jaska-
      Bimmer Rookie
      • Jun 2004
      • 69
      • Nurmo

      #17
      olis tarkotus laittaa toi oma m106 kahdella turbolla. voikohan tota omaa hukkaporttia käyttää vai jääkö pieneksi? ja pystyykö tolla omalla boxilla ohjaamaan niitä lisäsuuttimia?
      e38 740ia
      e46 330d touring
      Regal Velocity 330hv.
      H-D deepseat "dragstyle"

      ex:
      e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...

      Comment

      • Hasardi
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1860
        • Der Hauptstad

        #18
        Originally posted by SNO PRO
        olis tarkotus laittaa toi oma m106 kahdella turbolla. voikohan tota omaa hukkaporttia käyttää vai jääkö pieneksi? ja pystyykö tolla omalla boxilla ohjaamaan niitä lisäsuuttimia?
        Ihan mielenkiinnosta: millaista ahdinkokoelmaa olet ajatellut käyttää? Eli pidätkö tuon k27 ja siihen rinnalle joku pienempi?

        Eikös tuolla satsilla olisi ohjelmoitava ruisku poikaa...niin ei tarvis miettiä sitä Motronicin rukkaamista niin paljon.
        Stadtluft macht frei.

        Comment

        • csimann
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 433
          • (not available)

          #19
          Turbo e28 bemarii!!?
          Turpooo Zetorii!!!?

          Comment

          • -jaska-
            Bimmer Rookie
            • Jun 2004
            • 69
            • Nurmo

            #20
            Ihan mielenkiinnosta: millaista ahdinkokoelmaa olet ajatellut käyttää? Eli pidätkö tuon k27 ja siihen rinnalle joku pienempi?

            Eikös tuolla satsilla olisi ohjelmoitava ruisku poikaa...niin ei tarvis miettiä sitä Motronicin rukkaamista niin paljon. [/quote]

            näillä näkymin 2x HOLSET H1. saan ensi viikolla Pro turbolta tarkat tiedot. ja boxi lähti Havulinnan Jarmolle. mutta katotaan myöhemmin sitä ohjelmoitavaa ruuttaa.. ja autohan on e34
            e38 740ia
            e46 330d touring
            Regal Velocity 330hv.
            H-D deepseat "dragstyle"

            ex:
            e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...

            Comment

            • -jaska-
              Bimmer Rookie
              • Jun 2004
              • 69
              • Nurmo

              #21
              Ihan mielenkiinnosta: millaista ahdinkokoelmaa olet ajatellut käyttää? Eli pidätkö tuon k27 ja siihen rinnalle joku pienempi?

              Eikös tuolla satsilla olisi ohjelmoitava ruisku poikaa...niin ei tarvis miettiä sitä Motronicin rukkaamista niin paljon. [/quote]

              näillä näkymin 2x HOLSET H1. saan ensi viikolla Pro turbolta tarkat tiedot. ja boxi lähti Havulinnan Jarmolle. mutta katotaan myöhemmin sitä ohjelmoitavaa ruuttaa.. ja autohan on e34
              e38 740ia
              e46 330d touring
              Regal Velocity 330hv.
              H-D deepseat "dragstyle"

              ex:
              e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...

              Comment

              • LASSI-S
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 4918
                • hattula/hämeenlinna.

                #22
                vitun mulkut :lol: nyt rupes tekeen mieli tollasta e28 M106 padalla ja rankasti viritetyllä sellaisella. kuten tuo muggon vanha sotaratsu, ja tehdä kone uusiks, ahtimiks holsett hx50 ja toiseksi vähän pienempi holsetti ja aivan järkyttävän kokonen välijäähdytin + lisärikastimet =liikkuu 8)

                eieieieieieieieieieieieiiiii lassi ajaa nyt vaan kiltisti sillä diisselillä :lol:
                E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                Comment

                • Muumi
                  BTCF Member
                  • Oct 2002
                  • 1702
                  • Rovaniemi

                  #23
                  Originally posted by LASSI-S
                  ahtimiks holsett hx50 ja toiseksi vähän pienempi holsetti

                  hohhoijaa :roll:

                  Tai ala vaan tekemään tommosta niin saadaan taas nauraa... :wink:
                  E24 635csi

                  Comment

                  • Sami
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 1332
                    • Kajaani

                    #24
                    Hapalla on myynnissä se muggon entinen auto jos vielä joku ei sitä tiedä ja tehoja ihan mukavasti jo valmiina että ei ainakaan kaikki mopoimmat autot pääse ohi....Autossahan mm. m5 vaihteisto, lukkoperä ja se 745:n kone eli palikkaa jo valmiina toimivana ja katsastettuna eli eikun tinkimään.....Tai vaihtamaan kun ottaa vaihdossa mielellään vakío bemarin....Hintaa pyyntinä 8500 euroa...Tehojahan siitä paketista vielä saa irti +100 hv ahtimen vaihdolla jos ei riitä nykyiset 375 hv ja 530 Nm....

                    Comment

                    • -jaska-
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2004
                      • 69
                      • Nurmo

                      #25
                      Originally posted by Sami
                      Tehojahan siitä paketista vielä saa irti +100 hv ahtimen vaihdolla jos ei riitä nykyiset 375 hv ja 530 Nm....

                      aika hyvät lukemat... onko tossa koneessa se m106 vakio pakosarja vai onko muutettu?
                      e38 740ia
                      e46 330d touring
                      Regal Velocity 330hv.
                      H-D deepseat "dragstyle"

                      ex:
                      e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...

                      Comment

                      • Hasardi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2002
                        • 1860
                        • Der Hauptstad

                        #26
                        Originally posted by Muumi
                        Originally posted by LASSI-S
                        ahtimiks holsett hx50 ja toiseksi vähän pienempi holsetti

                        hohhoijaa :roll:

                        Tai ala vaan tekemään tommosta niin saadaan taas nauraa... :wink:

                        Kaksi erikokoista ahdinta ei ole mikään uusi juttu...tosin ei mikään helpoin varmaan toteuttaa DIY periaatteella.

                        Ahtimet on rinnakkain ja puhaltavat, joko suoraan, tai epäsuorasti joka pyttyyn.
                        Stadtluft macht frei.

                        Comment

                        • Muumi
                          BTCF Member
                          • Oct 2002
                          • 1702
                          • Rovaniemi

                          #27
                          Originally posted by Hasardi

                          Kaksi erikokoista ahdinta ei ole mikään uusi juttu...tosin ei mikään helpoin varmaan toteuttaa DIY periaatteella.

                          Ahtimet on rinnakkain ja puhaltavat, joko suoraan, tai epäsuorasti joka pyttyyn.

                          Tiedän,ei ole uusi juttu.
                          Onhan noita näkynyt varsin erikoisiakin ratkaisuja,varsin erikoisissa vehkeissäkin...

                          Mutta miksi tehdä kaikesta tarkoituksella vaikeaa? Tietysti jos haluaa olla välttämättä erinlainen kuin muut...
                          E24 635csi

                          Comment

                          • Hasardi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2002
                            • 1860
                            • Der Hauptstad

                            #28
                            Originally posted by Muumi
                            Originally posted by Hasardi

                            Kaksi erikokoista ahdinta ei ole mikään uusi juttu...tosin ei mikään helpoin varmaan toteuttaa DIY periaatteella.

                            Ahtimet on rinnakkain ja puhaltavat, joko suoraan, tai epäsuorasti joka pyttyyn.

                            Tiedän,ei ole uusi juttu.
                            Mutta miksi tehdä kaikesta tarkoituksella vaikeaa?
                            Niin, tämähän se kysymys on pohjalla! :lol:
                            Woihan sitä ruuansulatustakin kokeilla alhaalta ylöspäin joskus..
                            Stadtluft macht frei.

                            Comment

                            • Sami
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 1332
                              • Kajaani

                              #29
                              Originally posted by SNO PRO
                              Originally posted by Sami
                              Tehojahan siitä paketista vielä saa irti +100 hv ahtimen vaihdolla jos ei riitä nykyiset 375 hv ja 530 Nm....

                              aika hyvät lukemat... onko tossa koneessa se m106 vakio pakosarja vai onko muutettu?
                              Kokonaan uusi pakosarja....Käykää kattomassa kuvat myydään osastolta on ihan asiallisen näkönenkin keskinin vanteilla jotka tietenkin kuuluvat auton mukaan....Ja jos joku haluaa vielä tietää paljon sillä pääsee niinku kovasti niin 250 km/h mittarinäyttö ja ei rajotin vielä vastassa....Ajettu tietenkin suljetulla kajaani-kuhmo tieosuudella.....

                              Comment

                              • mukko
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2003
                                • 5965
                                • Uleåborg

                                #30
                                ...........
                                Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:18.
                                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎