osaako kukaan kertoa mahtaako 520i saada teholaastua ollenkaan? jos saa niin mistä kannattaa hakea?
lastu e28 520i????
Collapse
X
-
Taitaa olla L-jetillä vielä toi sun auto, et ei saa.
Edit: ETK:n mukaan 12/86 eteenpäin on tehty Motronicilla.
Eli mitä vuosimallia sun autos on?Last edited by HukkaPekka; 24-04-2007, 09:43.e39 528iA Touring
e36 328i Cabriolet
-Official member of BTCF-Sauna team-
-KUOPION PUTKIMIEHET- team
-
Tommosen löysin jostain vanhasta topikista: Helpoin tapa erottaa L-jet ja Motronic on tosissaan se että Motronicissa virranjakaja on kannen etupäässä, kun taas L-jetissä se on lohkon kyljessä.
PS. Search:ia kannattaa käyttää, sillä löytyy paljon asiaa mitä on muutkin miettiny.
edit: olinpas hidase39 528iA Touring
e36 328i Cabriolet
-Official member of BTCF-Sauna team-
-KUOPION PUTKIMIEHET- team
Comment
-
-
Sama halkaisija on. Tarviit 2,3 kampuran ja männät, kanget on samat.Originally posted by teris78 View Post
oliks 2.3 männis sama halkaisia ku 2.0? ja oliks se niin että vain iskupituus on eroa 2.0-2.3? eli männät,kampi,ja kiertokanget, mites sähköjen kanssa,boksi vaihtoon?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Vakio ruiskulla menee, jos löydät niin laita 323:sen boksi. Sullahan on ilmeisesti le-jet siinä eikä l-jet? Mulla oli semmoinen boksi juurikin 520i -85:ssa jossa oli 2,3 alakerta, mut eipä ole enään.Originally posted by teris78 View Post
oliks 2.3 männis sama halkaisia ku 2.0? ja oliks se niin että vain iskupituus on eroa 2.0-2.3? eli männät,kampi,ja kiertokanget, mites sähköjen kanssa,boksi vaihtoon?
Comment
-
tehoa ehkä 10-20hv lisää, mutta vääntö huomattavasti parempi. noitten lisäksi vielä 2,3:n ruiskun boxi tilalle...Originally posted by teris78 View Postok, kiitoksia, saako näillä millaisen tehollisen hyödyn irti koneesta?
Comment
-
125hv->150hv. Jos kantta jaksaa työstää niin 160hv tulee melko helpolla. 325 imusarja ja isompi kaasuläppä niin vieläkin paranee.Originally posted by bemu2000 View Posttehoa ehkä 10-20hv lisää, mutta vääntö huomattavasti parempi. noitten lisäksi vielä 2,3:n ruiskun boxi tilalle...
Väännössä ja koneen luonteessa eroa on kuin yöllä ja päivällä, tuo 520 olisi pitänyt jo uutena olla 2,3 alakerralla.
Comment
-
onko 2,3:ssa kaikki muut osat sitten täysin samat mitä 2 litrasessa? mulla oli tuo muutos tehty ja 272 asteinen nokka, niin 150hv tuli harisen penkissä. saattaa käppyräkin vielä jostain löytyä.Originally posted by Bmw Master View Post125hv->150hv. Jos kantta jaksaa työstää niin 160hv tulee melko helpolla. 325 imusarja ja isompi kaasuläppä niin vieläkin paranee.
Väännössä ja koneen luonteessa eroa on kuin yöllä ja päivällä, tuo 520 olisi pitänyt jo uutena olla 2,3 alakerralla.
Comment
-
Boksi eri, kansi sama ja muut hilppeet. Vuosimalli eroja on sitten vaikka kuinka paljon. Ruisku muuttuu jossain vaiheessa jolloin 323:sen tehokin nousee. Oisko aluksi 139 ja lopulta 150. e21:ssä taisi olla k-jetillä 143hv.Originally posted by bemu2000 View Postonko 2,3:ssa kaikki muut osat sitten täysin samat mitä 2 litrasessa? mulla oli tuo muutos tehty ja 272 asteinen nokka, niin 150hv tuli harisen penkissä. saattaa käppyräkin vielä jostain löytyä.
EDIT: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...14&postcount=8
ja koko topic http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=47545Last edited by Bmw Master; 24-04-2007, 14:52.
Comment

Comment