Elikkäs ongelma on seuraava: vasen etujarru ei ota kunnolla jarruvoimat 2,4 oik ja 0,9 vas.
Autoon on asian tiimoilta vaihdettu pääsylinteri ja kunnostettu jarrusatula toisesta autosta, jarrulevyt, satula ja palat ovat identtiset kummallakin puolella.
Takajarrut ja käsijarru suht ottavat tasaisesti, neste tulee hyvin läpi kaikilta pyörän sylintereiltä.
Mitä seuraavaksi? Konstit loppuu.
Takana on oikea hivenen heikompi (1,5/1,7), voisiko huono kehintä vaikuttaa samassa piirissä olevaan etuseen noin paljon? ero ei tasaannu edes pitkällä jarrutuksella.
Heikon pulen levy on hivenen lasittunut, mutta sen pinta on hiottu ja poistettu rasvasta, toisia palojakin on koitettu, mikään toimenpide ei ole muuttanut oiretta millään tapaa.
Putki tukossa? Lasittuma vaikuttaa vieläkin? Huono kehintä takana vai mitä helvettiä?
Onko keinoa mitata käytönaikainen jarrupaine jokaiselta sylinteriltä erikseen?
Huonotkin vinkit alkavat olla tervetulleita, seuraava keino lienee kilo aniittia.
Autoon on asian tiimoilta vaihdettu pääsylinteri ja kunnostettu jarrusatula toisesta autosta, jarrulevyt, satula ja palat ovat identtiset kummallakin puolella.
Takajarrut ja käsijarru suht ottavat tasaisesti, neste tulee hyvin läpi kaikilta pyörän sylintereiltä.
Mitä seuraavaksi? Konstit loppuu.
Takana on oikea hivenen heikompi (1,5/1,7), voisiko huono kehintä vaikuttaa samassa piirissä olevaan etuseen noin paljon? ero ei tasaannu edes pitkällä jarrutuksella.
Heikon pulen levy on hivenen lasittunut, mutta sen pinta on hiottu ja poistettu rasvasta, toisia palojakin on koitettu, mikään toimenpide ei ole muuttanut oiretta millään tapaa.
Putki tukossa? Lasittuma vaikuttaa vieläkin? Huono kehintä takana vai mitä helvettiä?
Onko keinoa mitata käytönaikainen jarrupaine jokaiselta sylinteriltä erikseen?
Huonotkin vinkit alkavat olla tervetulleita, seuraava keino lienee kilo aniittia.
Comment