Sytytystä en ole säätänyt kun ei ole lamppua. Nykiminen ilmenee lähinnä 3500-6000 kierroalueella kiihdyttäessä. Myös alakierroksilla on selvää tehottomuutta. Jaksaa vaivoin kiertää sen 6000. Huippunopeutta ei saa kelattua kun 140kmh. Ja tosiaan se kulutusmittari on melkein kokoajan siinä 13-20l. Vaikka esim. 80kmh vauhdissa mittari näyttää 13l/100km, painaa kaasun pohjaan, mittari ei värähdäkkään. Voi tosin olla mittarikin viallinen.
Vai voiko tuosta mittarista päätellä jotain moottorintoimintaan liittyvää?
Ja vielä siitä sytytyksenohjausboksista, joka sijaitsee siellä lokasuojassa. Voiko sen toimivuutta jotenkin todeta mittailemalla?
Vai voiko tuosta mittarista päätellä jotain moottorintoimintaan liittyvää?
Ja vielä siitä sytytyksenohjausboksista, joka sijaitsee siellä lokasuojassa. Voiko sen toimivuutta jotenkin todeta mittailemalla?
Comment