Kilpurissa E12 brembot vakiopaloilla ja 282mm jäähdyttämättömät levyt. jarrupääsylinteri Volvo 740 (22mm) ilman tehostajaa. Jarrut ei pure tarpeeksi napakasti, joutuu "pumppaamaan" pari kertaa jarrutukseen. Epäilemme että pääsylinteri liian iso, pienemmällä voisi purra napakammin. Onko ratamiehet käyttäneet mitä pääsylinteriä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E12 Brembot ja jarrupääsylinteriongelma
Collapse
X
-
Pääsylinterin pienentäminen lisää voimaa suhteessa poljinvoimaan, mutta samalla sen syrjäyttämä nestemäärä per isku vähenee -> joutuu pumppaamaan enemmän. Jossain on varmaan ilmaa, ei sitä pumppaamaan pitäisi joutua, ellei joku jumita ja väännä paloja liikaa irti levystä aina kun jarrusta päästää.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostMitkä romut takana? Onko lisätty/otettu pois/muutettu jotain rajoitusventtiiliä?
Comment
-
Comment