Kilpurissa E12 brembot vakiopaloilla ja 282mm jäähdyttämättömät levyt. jarrupääsylinteri Volvo 740 (22mm) ilman tehostajaa. Jarrut ei pure tarpeeksi napakasti, joutuu "pumppaamaan" pari kertaa jarrutukseen. Epäilemme että pääsylinteri liian iso, pienemmällä voisi purra napakammin. Onko ratamiehet käyttäneet mitä pääsylinteriä?
E12 Brembot ja jarrupääsylinteriongelma
Collapse
X
-
Sanat "kilpuri" ja "vakiopalat" ei oikein istu samaan virkkeeseen IMO.
23.81mm pääsylkkyä on tullut käytettyä parissa autossa. Muistaakseni myös 22.20mm oli myös joskus kiinni.
Mekaanisesti kaikki mitotukset kohdillaan tuossa pääsylkyssä/poljin-tankohässäkässä?
-
Pääsylinterin pienentäminen lisää voimaa suhteessa poljinvoimaan, mutta samalla sen syrjäyttämä nestemäärä per isku vähenee -> joutuu pumppaamaan enemmän. Jossain on varmaan ilmaa, ei sitä pumppaamaan pitäisi joutua, ellei joku jumita ja väännä paloja liikaa irti levystä aina kun jarrusta päästää.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostMitkä romut takana? Onko lisätty/otettu pois/muutettu jotain rajoitusventtiiliä?
Comment
Comment