Kilpurissa E12 brembot vakiopaloilla ja 282mm jäähdyttämättömät levyt. jarrupääsylinteri Volvo 740 (22mm) ilman tehostajaa. Jarrut ei pure tarpeeksi napakasti, joutuu "pumppaamaan" pari kertaa jarrutukseen. Epäilemme että pääsylinteri liian iso, pienemmällä voisi purra napakammin. Onko ratamiehet käyttäneet mitä pääsylinteriä?
							
						
					E12 Brembot ja jarrupääsylinteriongelma
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Sanat "kilpuri" ja "vakiopalat" ei oikein istu samaan virkkeeseen IMO.
23.81mm pääsylkkyä on tullut käytettyä parissa autossa. Muistaakseni myös 22.20mm oli myös joskus kiinni.
Mekaanisesti kaikki mitotukset kohdillaan tuossa pääsylkyssä/poljin-tankohässäkässä?
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Pääsylinterin pienentäminen lisää voimaa suhteessa poljinvoimaan, mutta samalla sen syrjäyttämä nestemäärä per isku vähenee -> joutuu pumppaamaan enemmän. Jossain on varmaan ilmaa, ei sitä pumppaamaan pitäisi joutua, ellei joku jumita ja väännä paloja liikaa irti levystä aina kun jarrusta päästää.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Takana MB:n 2-mäntäiset ja 258mm:t levyt ja rajoitinventtiiliä ei ole mutta kabiinissa säädin+hydr.kässäri. Kaikki on eteen nyt säätimessä. Jarruja ei tarvi pumpata mutta jarruttaessa joutuu painaan pari kertaa kun tuntuu että ne ei "pure". Jarrut on keskellä levyä ja tukevilla kiinnikkeillä. Tallilla olikin laitettu jo kokeiluksi 20,64mm pääsylinteri. Kokeillaan sillä vl:na testata ja annetaan kommentit kokeilusta.Originally posted by Tzeimi View PostMitkä romut takana? Onko lisätty/otettu pois/muutettu jotain rajoitusventtiiliä?
Comment
 


Comment