Eli olisi tiedossa tuollainen m30b35 motti laatikkoineen e32 seiskasatkusta. Käykö miten tommoseen e28 koppaan? :think
e28:iin m30 kone
Collapse
X
-
Öljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.
Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
Ja öljyfiltterin jalka, lohkoon pitää heittää yksi sokea jos käyttää E28 jalkaa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Originally posted by Jonsku View PostÖljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.
Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.
Comment
-
Originally posted by Draven View PostEli siis vääntäisitkä mulle rautalangasta, vaatiiko öljypumpun imuputki ja öljypohja modaamista vai luettelitko vaan eroavaisuuksina? Johtosarjan saan mukaan luultavasti :thinkex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment