Eli olisi tiedossa tuollainen m30b35 motti laatikkoineen e32 seiskasatkusta. Käykö miten tommoseen e28 koppaan? :think
							
						
					e28:iin m30 kone
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Öljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.
Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ja öljyfiltterin jalka, lohkoon pitää heittää yksi sokea jos käyttää E28 jalkaa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Eli siis vääntäisitkä mulle rautalangasta, vaatiiko öljypumpun imuputki ja öljypohja modaamista vai luettelitko vaan eroavaisuuksina? Johtosarjan saan mukaan luultavasti :thinkOriginally posted by Jonsku View PostÖljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.
Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
E28:ssa öljypohjan "kupu" koneen takaosassa, E34 / E32:ssa etuosassa, joten öljypohja ja öljypumpun imuputki pitää vaihtaaOriginally posted by Draven View PostEli siis vääntäisitkä mulle rautalangasta, vaatiiko öljypumpun imuputki ja öljypohja modaamista vai luettelitko vaan eroavaisuuksina? Johtosarjan saan mukaan luultavasti :think
							
						ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
Comment