Announcement

Collapse
No announcement yet.

e28:iin m30 kone

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Draven
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 151

    e28:iin m30 kone

    Eli olisi tiedossa tuollainen m30b35 motti laatikkoineen e32 seiskasatkusta. Käykö miten tommoseen e28 koppaan? :think
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4646
    • Tuusula

    #2
    Öljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.

    Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Ja öljyfiltterin jalka, lohkoon pitää heittää yksi sokea jos käyttää E28 jalkaa.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • Draven
        Bimmer Rookie
        • Oct 2006
        • 151

        #4
        Originally posted by Jonsku View Post
        Öljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.

        Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.
        Eli siis vääntäisitkä mulle rautalangasta, vaatiiko öljypumpun imuputki ja öljypohja modaamista vai luettelitko vaan eroavaisuuksina? Johtosarjan saan mukaan luultavasti :think

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4646
          • Tuusula

          #5
          Originally posted by Draven View Post
          Eli siis vääntäisitkä mulle rautalangasta, vaatiiko öljypumpun imuputki ja öljypohja modaamista vai luettelitko vaan eroavaisuuksina? Johtosarjan saan mukaan luultavasti :think
          E28:ssa öljypohjan "kupu" koneen takaosassa, E34 / E32:ssa etuosassa, joten öljypohja ja öljypumpun imuputki pitää vaihtaa
          - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

          ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #6
            Originally posted by Jonsku View Post
            E28:ssa öljypohjan "kupu" koneen takaosassa, E34 / E32:ssa etuosassa, joten öljypohja ja öljypumpun imuputki pitää vaihtaa
            Multa löytyy molemmat jos joku tarttee...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎