Eli olisi tiedossa tuollainen m30b35 motti laatikkoineen e32 seiskasatkusta. Käykö miten tommoseen e28 koppaan? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28:iin m30 kone
Collapse
X
-
Öljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.
Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by Jonsku View PostÖljypumpun imuputki, öljypohja, koneenkorvat erilaiset. Tuossa ne suurimmat erot, moottorin johtosarjakin hieman eri kuin E28 alunperin asennetuissa M30:ssä.
Aika pitkälti tuo sama kone on, mutta mikään "pultit, piuhat kiinni ja käännä avaimesta" - swappi se ei ole.
Comment
-
-
Originally posted by Draven View PostEli siis vääntäisitkä mulle rautalangasta, vaatiiko öljypumpun imuputki ja öljypohja modaamista vai luettelitko vaan eroavaisuuksina? Johtosarjan saan mukaan luultavasti :think- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment