Voit sitten 10 vuoden päästä ostaa katumapäällä kovaan hintaan sen takaisin kun olet entisöimässä
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
se on hyvä ajatella tarpeeks pitkälle asioita :think
OT:ksi menee mutta tavoitteena on itsellä että pojille (3 ja 11)on Pierburgin voimin liikkuva ensiauto
Se on hyvä kapistus kun se on kunnossa ja kaikki toimii.
Oppivatpahan korjaamaan ainakin
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Editoi otsikkoon *ratkaistu* ja kerro miten ja mistä löysit minkä vian ja miten se korjattiin. Niin tästä voi olla hyötyä jollekulle muullekin joskus.
Mirkku voi editoida. Eli ratkaisuna toimi se että kaasarin sisällä kun on ne laipat toinen aukeaa kaasun mukana ja toinen kun kaasu on pohjassa. Sinne menevän alipaine letkun otin irti kaasarin päästä niin että se ei aukea missään vaiheessa enään ja alkoi toimimaan, koska aina kun se toinen laippa aukesin niin kone tukehtui. Tuurilla löyty tuo ratkaisu kun kokeltiin vaan mitä sanoo kun sen irrottaa ja näppärästi alkoi toimimaan.
Kiitoksia, mä just mietin et saaks kukaa mun selityksestä mitään selkoo ku en niin hyvin noita tunne ja tiedä ihan oikeita nimiä ja termejä Mutta eihän se ikinä voi olla niin justiinsa.
Comment