Originally posted by Schutzstaffel
View Post
e28:n madaltamisen vaikeus
Collapse
X
-
Eihän se jousi kolise jos se pysyy paikallaan? Riittää kyllä aivan hienosti, jos jousi vaan pysyy paikallaan, ei sen kasaan pidä painua. Mistä se katsastusmies edes tietää onko se jousi kasassa vai täyspitkänä?
-
Ei se itseasias riitä, tulee hylsy leimalta ja tiedän yhden tapauksen jo. Lisäksi ei houkuttele jos jousi kolisee siellä välissä.. :SOriginally posted by Tobbe` View Posteikös se riitä että se jousi pysyy paikallaan? itsellä ei ainakaan sillon kun noita madallusjousia käytin niin katsastajat mitään sanoneet..
Leave a comment:
-
Originally posted by Schutzstaffel View PostMinkälaisia patruunoja olette käyttäneet eteen vakioiden tilalle ? Tarvis pudottaa ainakin 20mm, mieluummin vähän enemmän. Tuossa olikin, että 318IS patruuna on noin 20mm lyhyempi, ei ehkä vielä riitä. Mulla on nyt jouset hyllyssä, mut itse patruuna on liian pitkä noille, jousi ei mene kasaan koottuna yhtään.
eikös se riitä että se jousi pysyy paikallaan? itsellä ei ainakaan sillon kun noita madallusjousia käytin niin katsastajat mitään sanoneet..
Leave a comment:
-
Minkälaisia patruunoja olette käyttäneet eteen vakioiden tilalle ? Tarvis pudottaa ainakin 20mm, mieluummin vähän enemmän. Tuossa olikin, että 318IS patruuna on noin 20mm lyhyempi, ei ehkä vielä riitä. Mulla on nyt jouset hyllyssä, mut itse patruuna on liian pitkä noille, jousi ei mene kasaan koottuna yhtään.
Leave a comment:
-
vakio tolpat joista jousilautanen laikattu pois, sitte hitsattu holkki (putken pätkä) niin alas ku sai, jonka päällä 150mm kierreholkki.Originally posted by makethecake View Postmillä setupilla toi on ??
175mm pääjousi ja 80mm apujousi ja vakio iskarit
autoon en oo vielä saanut kiinni, niin en osaa sanoa miten hyvin tippuu..
Leave a comment:
-
Mites porukka on tehnyt noille alatukivarsille reiluissa lintta vehkeissä? Tuli tässä mieleen jos jotain epäkesko puslaa sovittais sinne että saisi tukivartta ylemmäs. :think
Kun etuakselipalkkiahan ei lain mukaan saisi muokata, ideoita?
Sentin kun sais ylemmäs ni ois jo juhlaa.
Leave a comment:
-
millä setupilla toi on ??Originally posted by Tobbe` View Postitse väänsin tämmöset. en sitten tiedä kuinka alas saa vakio iskareilla.
Leave a comment:
-
-
Itse olen kahteen autoon laittanut e30 iskarit eteen(bilsteinin spritit toiseen ja sportit toiseen ja nurkista rälläköidyt jotkut jouset kaveriksi.
Saa aika matalan noilla sprint iskarieilla, en ole tosin itse laskenut niin alas kuin olisi mahdollista.
Iskari käy muuten suoraan, mutta vaatii tolpan pohjalle parin sentin tallan.
Leave a comment:
-
Lähinnä se, että e34 ei ensinnäkään saa niin matalaa settiä kuin e28, ja tottakai jäykempi jousi nostaa entistä enemmän ylöspäin.Originally posted by nixari View PostOnko siitä sitten välttämättä mitään haittaa jos jouset on tarkotettu painavampaan koriin? Jos sopivat muuten ulkomuotonsa puolesta niin mun mielestä olis lähinnä positiivista, koska kun tehdään matalaa autoa halutaan yleensä myös jäykempi alusta.. :think
Eihän jousi "vapaa" mitassaan autossa kiinni ole, vaan kasaan puristettuna.
Asiasta kukkaruukkuun, nyt olisi tilaukseen lähdössä Lowtecin H9.2 Coilisetti. 90/80mm pitäisi maksimi madallus olla, joten jää nähtäväksi mitenkä käy
Leave a comment:
-
Onko siitä sitten välttämättä mitään haittaa jos jouset on tarkotettu painavampaan koriin? Jos sopivat muuten ulkomuotonsa puolesta niin mun mielestä olis lähinnä positiivista, koska kun tehdään matalaa autoa halutaan yleensä myös jäykempi alusta.. :think
Leave a comment:
-
Etuakselillahan ei paljon eroa ole varsinkin jos pikkukoneelliseen vertaa, takana taas se 300 kiloa liikaaOriginally posted by poke View PostItseä mietittyy lähinnä E34 sarjoissa se, että E34 on muutaman satakiloa painavampi kuin E28. Varmaan noi muuten sopii...
Jos löytäisi halvat lyhyemmät iskarit e34:sta, ja jouset laittaisi kakskasin mukaan :think
Mikäli siis nämä iskarit saa kiinni suhteellisen helposti...
Leave a comment:
-
Itseä mietittyy lähinnä E34 sarjoissa se, että E34 on muutaman satakiloa painavampi kuin E28. Varmaan noi muuten sopii...Originally posted by Pinxi View PostMitenkäs nuo e34 alustasarjat istuu kakskasiin?
Onko paljonkin muokattavaa että saa paikoilleen, ja mitä pitää muokata?
Ilmeisesti edessä menee ihan bolt-on, mutta takana täytyy jotain säätää?
Olisi tuo tarjonta ja hintataso huomattavasti lompakkoystävällisempi.
Kysytään nyt täälläkin, kuinka alas uskaltaa auton viedä vakioiskareilla? Tuo K.A.W. 65/40mm jousisetti olisi just passeli tiputus,
mutta iskarit on vielä niin hyvässä kunnossa ettei raaskisi uusiin sijoittaa.
Leave a comment:
-
Mitenkäs nuo e34 alustasarjat istuu kakskasiin?
Onko paljonkin muokattavaa että saa paikoilleen, ja mitä pitää muokata?
Ilmeisesti edessä menee ihan bolt-on, mutta takana täytyy jotain säätää?
Olisi tuo tarjonta ja hintataso huomattavasti lompakkoystävällisempi.
Kysytään nyt täälläkin, kuinka alas uskaltaa auton viedä vakioiskareilla? Tuo K.A.W. 65/40mm jousisetti olisi just passeli tiputus,
mutta iskarit on vielä niin hyvässä kunnossa ettei raaskisi uusiin sijoittaa.
Leave a comment:
Leave a comment: