Originally posted by Muurahainen
View Post
E34 pakoputkisto
Collapse
X
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostVähän ohi topikin, mutta en saa kiinni miksi pakoputkessa pitäisi olla vastapainetta? Liekkö tässä asia sotkettu nyt siihen, että putkisto ei saa olla liian iso jotta kaasun virtausnopeus säilyy riittävänä, jotta "imuvaikutus" on mahdollinen...
En usko alkuunkaan että kattien poisto voisi koskaan huonontaa tehoa noin niinkuin pakoputkesta johtuvista syistä. Varsinkaan vakioputkistoissa. Lambda anturi jos häiriintyy niin sitten ehkä.
Vai olenko aivan metsässä.
Ei se teho varmaan kattien poistolla huononekkaan mutta ei ne BMW:n putkistossa sitä vakiossa koneessa huononnakkaan.
Kyllä siellä insinööri on sen verran laskenut.
Leave a comment:
-
Originally posted by buusaman View PostEi ne katit välttämättä vie tehoja vaan saattaa olla just toistepäin jossei oo vastapaineita tarpeeksi, riippuu ihan moottoriohjauksesta / kuristaako pakoputkisto auton kulkua yleisestiottaen.
En usko alkuunkaan että kattien poisto voisi koskaan huonontaa tehoa noin niinkuin pakoputkesta johtuvista syistä. Varsinkaan vakioputkistoissa. Lambda anturi jos häiriintyy niin sitten ehkä.
Vai olenko aivan metsässä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Ohvi View PostTarkoitin tietenkin katsastusten väliseksi ajaksija onhan tuossa se että on ne muhkeammat äänet saa ja eipähän katit hajoa ajossa
itse kyllä miettinyt noita magnaflow katteja.. eivät pahan hintaisia ole ja läpivirtaampia.
PS. Taitaa ne katit syödä tehoja jonkin verran.. vai?
Kyllä ne nyt ainakin yhden 15v kerrallaan kestää jos muu on kunnossa.
Ei ne kyllä näissä mitään tehoja syö muuten vakiossa koneessa.
Leave a comment:
-
katit
Originally posted by Ohvi View PostTarkoitin tietenkin katsastusten väliseksi ajaksija onhan tuossa se että on ne muhkeammat äänet saa ja eipähän katit hajoa ajossa
itse kyllä miettinyt noita magnaflow katteja.. eivät pahan hintaisia ole ja läpivirtaampia.
PS. Taitaa ne katit syödä tehoja jonkin verran.. vai?
Leave a comment:
-
Originally posted by Muurahainen View PostMiksi ihmeessä ne katit pitää ottaa pois?
Ei niitten poistolla ainakaan yhtään lisää voimaa saa.
ps. ei ehkä kannata ottaa katteja pois katsastukseenja onhan tuossa se että on ne muhkeammat äänet saa ja eipähän katit hajoa ajossa
PS. Taitaa ne katit syödä tehoja jonkin verran.. vai?Last edited by Ohvi; 15-10-2014, 21:22.
Leave a comment:
-
Joo en kehtoo joka vuos ruveta virittelee ja tolla simonssin virityksillä tosiaan murahtaa kohtuu mukavasti
Leave a comment:
-
Originally posted by Ohvi View PostOsta biltemasta ne katit, teet laipat että helppo poistaa katsastuksien ajaksi ja sit suoraa putkeen väliin kun leima paperissa?!? Näin joku mun 740i oli tehnyt.
Ei niitten poistolla ainakaan yhtään lisää voimaa saa.
ps. ei ehkä kannata ottaa katteja pois katsastukseen
Leave a comment:
-
Originally posted by ilkka 330 ci View PostTässä soitellu ja viestiä laitellu miljoonaan paikkaa ja todella huonosti on enää missään osia..eli ratkaisu biltemasta pari 79€ kattia ja välipöntön tilalle suoraa putkee...tietysti jos jollain lojuu nurkissa kautta auton alla ylmiärästä pönttöö ni mie lunastan pois
Leave a comment:
-
Tässä soitellu ja viestiä laitellu miljoonaan paikkaa ja todella huonosti on enää missään osia..eli ratkaisu biltemasta pari 79€ kattia ja välipöntön tilalle suoraa putkee...tietysti jos jollain lojuu nurkissa kautta auton alla ylmiärästä pönttöö ni mie lunastan pois
Leave a comment:
-
Originally posted by ilkka 330 ci View PostNäin se vaan tarttee tehä...Mut olisko jollain vinkkejä mistä noit sais tarvikkeena
Leave a comment:
-
Näin se vaan tarttee tehä...Mut olisko jollain vinkkejä mistä noit sais tarvikkeena
Leave a comment:
-
Konttorilla tykkää kyttyrää, vaikka laittaisit vielä pari simonssia lisää, mutta ei katteja ole. Laita ne katit, niin sillä selvä.
Leave a comment:
-
Originally posted by ilkka 330 ci View Postjoo oon täs yrittäny ettii kuvia alkuperäisestä ja nyt sen sain kiitos siitä...nyt sit näyttää siltä et on taidettu katit poistaa koko autosta..per...Mistä noita pönttöjä saa tarvikkeena ku tosiaan alkuperäset maksaa maltaita
Leave a comment:
-
joo oon täs yrittäny ettii kuvia alkuperäisestä ja nyt sen sain kiitos siitä...nyt sit näyttää siltä et on taidettu katit poistaa koko autosta..per...Mistä noita pönttöjä saa tarvikkeena ku tosiaan alkuperäset maksaa maltaita
Leave a comment:
Leave a comment: