Osaako joku neuvoa mistä lähteä vikaa etsimään kun BMW E34 518i 1989 autosta mittaristosta on kierrosluku/lämpö ja alaosan kulutus, huoltoilmaisin ja varoitusvalot pimeänä. Nopeusmittarikin toimii vasta muutaman kilometrin ajon jälkeen. Lisäksi pakkivalot ei pelaa, lienee joku anturi tai muu jossain rikki? Sulakkeet ja polttimot on ehjät.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E34 mittaristo ongelmat
Collapse
X
-
Originally posted by PappaOsaako joku neuvoa mistä lähteä vikaa etsimään kun BMW E34 518i 1989 autosta mittaristosta on kierrosluku/lämpö ja alaosan kulutus, huoltoilmaisin ja varoitusvalot pimeänä. Nopeusmittarikin toimii vasta muutaman kilometrin ajon jälkeen. Lisäksi pakkivalot ei pelaa, lienee joku anturi tai muu jossain rikki? Sulakkeet ja polttimot on ehjät.
konkat vaihtoon mittarissa
-
-
Originally posted by larmatinkonkat vaihtoon mittarissa
Tuo akkujen vaihtohan vaatii luonnollisesti mittariston purkamisen, takakansi mittaristosta auki ja siellä ne AA-kokoiset akut möllöttävät. Helpoiten hommasta selviää ostamalla sellaiset akut, joissa on jalat valmiina. Itse kuitenkin pihinä kävin paikallisesta hakemassa tavalliset NiMh-akut ja kolvailin vanhoista akuista jalat uusiinVaihtoa muuten helpottaa huomattavasti omien käsien lisäksi yksi ylimääräinen pari moisia.
Comment
-
-
Originally posted by LekaLöytyy mittaristosta sormipariston näköiset akut tai elektrolyyttikonkat niin samaa virkaa ne siellä hoitaa. Pakkivalokytkin kannattaa tarkistaa, löytyy vaihdelaatikon kyljestä.
paikataan: http://bmwe32.student.utwente.nl/joh...dash_caps.htmlPihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
Originally posted by zewizjepjep.. Akuthan ne siellä on. Joku joskus vaihtanu akut oikeaoppisesti ku oli kilo tinaa sulatettu sinne tietysti asiallisilla kylmäjuotoksilla, piirilevyn pintaa raaputettu sillee et johtimet näky. Ja akut oli viel vedetty kiinni jollai sikaliimalla. Onneks satiin viel toimii se.
Auto on 130 km päässä ja tiedän että siinä on akut, mutta kun en muistanut ottaa kuvia mittaristosta.E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
-
Tervehdysmetsien miehet! Itellä sama ikäne auto ja siäl on PATTERIT! Ei sormipatterit vaan pienemmät!! Vaihto hoituu elektroniikkaliikkeessä joutuisaan! Itellä samat viat motometerissä. Joku vähä rapsutellu piirilevyjä syytä ei tiärä. Eli ku otat mittariston auki kato piirilevyn kunto! Mahtuu tulemaa pois ilman ratin irrotusta ku samalla kääntää rattia vasemmalVarmaa on, että totuudenpuhuja paljastuu aina!
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostLöytyy mittaristosta sormipariston näköiset akut tai elektrolyyttikonkat niin samaa virkaa ne siellä hoitaa. Pakkivalokytkin kannattaa tarkistaa, löytyy vaihdelaatikon kyljestä. Tarkista myös E34:n tyyppivika eli takaluukun saranassa kulkeva johtosarja, sieltä voi olla johto poikki.
itse purin e34 mittariston palasiksi ja mitään akkuja/konkkia ei pistänyt silmään
Comment
-
-
Originally posted by jonisi91 View Postitse purin e34 mittariston palasiksi ja mitään akkuja/konkkia ei pistänyt silmäänsigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment