Eli autoni on BMW 525 -92. Repsikan ovi ei mene lukkoon, kun kuskin oven lukosta vääntää lukot kiinni. Missä vika?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 keskuslukko reistailee
Collapse
X
-
Originally posted by tuunaaja82Autostani menee kaikki muut paitsi repsikan ovi lukkoon, kun väännän kuskin ovesta ovet lukkoon? Mikä avuksi?
Comment
-
-
Originally posted by Sep1Samaan topicciin: mulla keskuslukossa sellanen juttu, että ovet lukkoon laitettaessa kaikki menee kyllä kiinni, mut kahen sekunnin pääst kaikki aukee! Sit ku uudestaan laittaa kiinni ni sitte ne pysyy... Weird?-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by NilssonMulla on sama "vika", mulla varashälyn keskuslukon ohjaus on tehty pelkääjän oven puolelta. Hälyillä toimii, mut avaimella pelkääjän ovi jää auki tai kiinni.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by EepoVoi olla et joku lukko jää "kantamaan" ja sen takia läväyttää lukot auki...tai sit joku piuha oikoses....purku hommiaE39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by z3Oliko se päävirtasuleke takapenkin alla akun vieressä kutistesukan sisällä? Jotenki tuntuu että itelläni vika on siinä ohjainboxissa tai releboxissa.
Releet ja pikkusulakkeet on tsekattu, sekä ovi purettu.
Seuraa + navalta lähtevää kaapelia 20-30 cm niin siitä se löytyy.E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Sep1Samaan topicciin: mulla keskuslukossa sellanen juttu, että ovet lukkoon laitettaessa kaikki menee kyllä kiinni, mut kahen sekunnin pääst kaikki aukee! Sit ku uudestaan laittaa kiinni ni sitte ne pysyy... Weird?
Originally posted by z3Oliko se päävirtasuleke takapenkin alla akun vieressä kutistesukan sisällä? Jotenki tuntuu että itelläni vika on siinä ohjainboxissa tai releboxissa.
Ja koko juttu pääsulakkeesta tästä.
Comment
-
-
Joo olipas taas iso vika... Jaksoin ottaa takaluukun verhoilua sen verran auki että näki lukon moottorin. Yllättäen oli liitin irtiheitin kiinni niin toimii ihan normaalisti... Siel on vissiinkin joku anturi joka kattoo et yks lukko ei menny kiinni => kaikki muutki aukee...
Emmä vittuile mä oon vaan sosiaalinen
Comment
-
-
hämärää
Mulla kans E34:ssä keskuslukko reistaa silleen et ekalla kerralla ku lukitsee/avaa nii aukee/menee lukkoon samantien, sit ku toisen kerran koittaa nii natsaa normisti.. Tutkin hieman tilannetta ja huomasin että takapenkin alla olevista sulakepaikoista puuttui keskuslukituksen ym tauhkan sulake, jolloin laitoin sinne uuden sulakkeen.. ensin näytti toimivan ihan ok mut sit alkoi temppuilemaan oikein urakalla, löi ovia lukkoon ihan satunnaisesti ja availi niitä, ja nyt en pääse enää edes autoon sisää, ku ovet on lukossa.. hälyn napista ku painaa nii se vaa aktivoi/deaktivoi hälyn ja avainta ku kääntää lukossa ei tapahdu mitään...
Mielenkiintoista.
tossa vielä parit kuvat, eli lähinnä kiinnostaa toi lasiputkisulakkeen paikka, mikälie funktio sillä ja minkäkokonen sulake pitäs olla? Ja ekassa kuvassa näkyvät kaksi boxia, toinen niistä vissiin on keskuslukon ohjausboxi?
Last edited by deezaye; 05-06-2005, 17:07.E53/M54B30 -04
E39/M57D30 -99
E34/M30B35 -88
E28/M10B18 -85
Comment
-
-
Lasiputkisulaketta sinne ei kuulu alunperin, vaan se on lisätty jälkeenpäin.
Bokseista etummainen on releboksi-täynnä pikku releitä ja taaempi GM-general module, joka ohjaa releboksia ja monia auton toimintoja, kuten pyyhkijöitä, sähköikkunoita, kattoluukkua ja keskuslukitusta.
Noilla ohjeilla pääset auton sisään, jos keskuslukitus ei toimi.
Artikkeli E34 keskuslukituksen vianhausta.Last edited by jani73; 05-06-2005, 19:57.
Comment
-
Comment