Kato vaan että siihen on huollot ja öljynvaihdot tehty ajallaan, niin edessä on varmasti tuhansia huolettomia kilometrejä. Ainiin ja muista kysyä edelliseltä omistajalta millon siihen on vaihdetty se jakopään hihna, ja jos kyseisen auton päätät hankkia, pidä huolta siitä 40 000 kilometrin vaihtovälistä!
E34:sta ostamassa - Mihin kiinnitän huomiota?
Collapse
X
-
Siinä nimenomaan on ne hydrauliset venttiilinnostimet, joten niitä ei voi säätää.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by MadfexxJees. Jokseenkin noin olen itsekin järkeillyt. Ihan perusajoon tuo tulisi, joten tehot ei tosiaankaan ole se ykkösjuttu. Toki tehokkaalla autolla olisi mukavampi ajaa, mutta kaikkea ei voi saada, ei edes joka kertaTuon 518:n mukana saisin juuri sitä kaivattua tilaa ja ison auton tuntua, josta tuon Pugin kohdalla ei voi puhua edes kuiskaten.
Olikos se niin että tuossa M40B18:ssa ei ollut jotain automaattista venttiiliensäätöä tms. joten ne kannattaa/pitää käydä säädättämässä ajoittain, tai nakutuskonsertti alkaa. Jos näin, niin kuinka usein tuo säädätys pitäisi tehdä/teettää, ja paljonko tuolla toimenpiteellä on korjaamolla suunnilleen hintaa?
Comment
-
-
Originally posted by FabsuSiinä nimenomaan on ne hydrauliset venttiilinnostimet, joten niitä ei voi säätää.Originally posted by Bmw MasterVenttiilit säätyy n.600€ kansiremontilla 200tkm välein.
Originally posted by FabsuKato vaan että siihen on huollot ja öljynvaihdot tehty ajallaan, niin edessä on varmasti tuhansia huolettomia kilometrejä. Ainiin ja muista kysyä edelliseltä omistajalta millon siihen on vaihdetty se jakopään hihna, ja jos kyseisen auton päätät hankkia, pidä huolta siitä 40 000 kilometrin vaihtovälistä!Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
No hyväähän niissä on se, ettei tartte itse säätää. Jossain vaiheessa (yleensä kun on ajettu n 200-250tkm) pitää noi nostajat vaihtaa ja samalla nokka-akseli. Se kone rupee pitämään semmosta suhteellisen häiritsevää sirkutusta/kilkatusta, josta tietää että edellämainitut toimenpiteet alkavat olla ajankohtaisia.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by FabsuNo hyväähän niissä on se, ettei tartte itse säätää. Jossain vaiheessa (yleensä kun on ajettu n 200-250tkm) pitää noi nostajat vaihtaa ja samalla nokka-akseli. Se kone rupee pitämään semmosta suhteellisen häiritsevää sirkutusta/kilkatusta, josta tietää että edellämainitut toimenpiteet alkavat olla ajankohtaisia.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Se riippuu tosi paljon siitä missä teetät sen homman.Tilanteesta riippuen, ei toi nokka-akseli oo aina pakko vaihtaa. Nostajat maksaa varmaa n.20 €/kpl+työt päälle. Jos vaihtaa nokan ja nostajat n.400-600 € riippuen paikasta. Hyvillä öljyillä ja oikealla vaihtovälillä, pystyy aika paljon siirtämään tota remonttia. Huolehdi myös että koneessa on aina riittävästi öljyä.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Selvä homma. Onkos muilla vielä lisättävää noihin alspen luettelemiin juttuihin joihin kannattaisi kiinnittää huomiota?Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
ne mun mainitse kolahdukset ja muut ovat sellaisia ympäripyöreitä juttuja joita varmasti joka autossa tulee olemaan käytettynä.
Tarkoitin vain, että voi kolahdella esim. kuopissa, mutta toisaalta jos se tulee koiranluista niin korjaaminen maksaa 20 e/puoli ja helppo tehdä itse. Ettei autoa sen takia kannata jättää ostamatta. Mutta jos kaikki mainitsemani viat löytyy niin kannattaa miettiä ostaako, päivän selvää jorinaa heittelenG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Lähti taas perinteiseen suuntaan tääkin 518i threadi. Totuushan on että jos teho on kriteeri niin ei kai kukaan ole 518i:tä ostamassakaan. Ja jos se on kriteeri, niin 525i, 535i, 540i ja M5 sekä Alpina B10 BiTurbo kaikki alkavat jossain vaiheessa tuntumaan tehottomilta.
Eli jos kaverille riittää basic-e34, niin ei siinä ole muilla noka koputtamista. Hyvä peli se on ja sillä kerkeää ihan mallikkaasti paikasta toiseen. Ja kuten sanottu, niin ainakin on parempi kuin hyvin moni ei-bemari.
Comment
-
-
mul on 518i e34 toimii ja pääsee perille asti yhtä hyvin m50b25 tai m5:lla,
tosiaan jos olis varaa niin olis kyl m5:nen alla.
varaosat ja vakuutukset on nelosella halvempia ku kutosilla.
on mukavampi ajaa bemul vaik on ns. starttimoottori pellin alla,
kun japsi paskalla.Last edited by tomi-78; 07-07-2005, 12:32.
Comment
-
-
Originally posted by tomi-78mul on 518i e34 toimii ja pääsee perille asti yhtä hyvin m50b25 tai m5:lla,
tosiaan jos olis varaa niin olis kyl m5:nen alla.
varaosat ja vakuutukset on nelosella halvempia ku kutosilla.
on mukavampi ajaa bemul vaik on ns. starttimoottori pellin alla,
kun japsi paskalla.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
Comment