Lkm-boxin kolvailu on varmasti helppoo jos sähköstä jotain ymmärtää. Minä en ymärrä muuta kuin iskut ja laskut
En mäkään nyt "sähköstä" sen kummemmin ymmärrä, mutta hyvin on onnistunut kolvaamaan uudet polttimot lämmönsäätimiin ja jopa modpiirin super nintendoon...
Täytyy tänään ottaa työn alle tuo LKM:n juotosten korjaus. Oma LKM-boksi vain oli aivan erinlainen, kuin nuissa bmwe34.net kuvissa, mutta hommahan on kuitenkin pohjimiltaan sama.
Täytyy tänään ottaa työn alle tuo LKM:n juotosten korjaus. Oma LKM-boksi vain oli aivan erinlainen, kuin nuissa bmwe34.net kuvissa, mutta hommahan on kuitenkin pohjimiltaan sama.
Tuossa LKM:n korjausta ihan ymmärettävällä kielellä ja hyvin kuvin
Juu, tiesin kyllä mitä tehdä LKM:lle. Varmuuden vuoksi käytin juotokset lämpimänä ja lisäsin vähän ainetta juotoksiin. Aiemmin heikommalla teholla palanut vänkärin ajovalo näytti palavan kirkkaammin korjauksen jälkeen...
mullakin low beam herjaa kun auton lyö tulille vaikka lamput vaihdoin. valot kyllä toimii ja leimasta menny läpi. luulin että kyseessä ois lampun palaminen lähiaikoina mutta jos uudet laitoin niin? sinänsä vika ei haittaa kun kaikki toimii mut se piippaus joka kerta kun auton käynnistää... tosin toinen herjaus on coolant level... joka onki toinen juttu mistä mulla ei oo mitään hajua. ja tiedoksi vaa ennenku tyhmäksi haukut, oon omistanut bemarin vasta 2päivää niin vekotin on vielä aika tuntematon kaikinpuolin.
taitaa olla anturi sökö kun vaikka laittaa vettä täyteen niin silti herjaa coolant level +. tosin kun nesteitä häviää n litra viikossa niin seki varmaan vaikuttaa asiaan... tiedä mistä vuotaa mut ajaessa todennäköisesti kun ei paikallaan valu mistään mitään.
low beam herjaukseen löysin selityksen... ajovalot on vedetty uusilla johdoilla ja omat liittimet roikkuu siellä vapaana... ilmeisesti joskus ollut sitä vikaa että polttaa lamput niin joku ajatelllut ohittaa tai vetää uudet johdot että toimii. eli sille asialle nyt ei tarvii / jaksa tehdä mitään kun valot kuitenkin toimii.
taitaa olla anturi sökö kun vaikka laittaa vettä täyteen niin silti herjaa coolant level +. tosin kun nesteitä häviää n litra viikossa niin seki varmaan vaikuttaa asiaan... tiedä mistä vuotaa mut ajaessa todennäköisesti kun ei paikallaan valu mistään mitään.
low beam herjaukseen löysin selityksen... ajovalot on vedetty uusilla johdoilla ja omat liittimet roikkuu siellä vapaana... ilmeisesti joskus ollut sitä vikaa että polttaa lamput niin joku ajatelllut ohittaa tai vetää uudet johdot että toimii. eli sille asialle nyt ei tarvii / jaksa tehdä mitään kun valot kuitenkin toimii.
Ota sen tasoanturin liitin irti ja kato miltä näyttää, sinne ei paljon tarvi jäähdytysnestettä mennä, kun se muuttuu ajan saatossa vihreäksi muhjuksi...
Anturi voi olla myös vain paskasta jumissa, itellä oli näin joskus... Anturi itessään on niin yksinkertanen että se ei helpolla rikki mene, paitsi jos "koho" lakkaa vanhuuttaan kellumasta
Comment