mitähän tykkäisivät konttorilla jos nakkais tuommose e39 m5:sen padan e34:seen
oiskohan tuo mahollista saaha laillisesti leimattua..?? tämmönen kysymys heräsi..
bmw e34 m5 5.0 s62 v8
Collapse
X
-
tehojen puolesta menisi m5 3,8:n keulille eli 340hp->400hp on alle 20% ero, mutta iskutilavuuden puolesta 3,8->5,0 ei taida onnistua kun ero on yli 25%..
edit: taitaa onnistua iskutilavuuden puolesta kun käyttää 540i mallia vertailukohtana iskutilavuuden kohdalla ja m5 3,8 340hp mallia tehon kohdalla. jos siis ake:lle ja katsastusmiehelle vain sopii! ainakin oo:n 550:n 5,0 litran iskutilavuus meni läpi käyttämällä verrokkina 540i:ta!Last edited by Juhis; 29-07-2005, 10:33.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Tehot ei mene yli kun vertaa m5 3.8 340hp+20%=408 vrt 400 ja tilavuus 540i 3952+25%=4940 vrt 4941 ja kun laki vielä sanoo että suurinta vertailu moottoria 25% suurempaa moottoria voidaan kasvattaa 10% porausta tai iskunpituutta suurentamalla niin ei 1cm3 voi olla ongelma tai jos konttorilla siitä aletaan vittuilemaan kannattaa vaihtaa konttoria. Paino ei ainakaan ole ongelma sillä tuskin tuo e39 m5 pata ainakaan yli 20% painavampi on kuin 540i vastaava pikemminkin kevyempi.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Tossa sälli heittää kys. koneen E30 pellin alle ni eiköhän se sinne E34 konehuoneeseenki mene; http://www.e30zone.co.uk/modules.php...ewtopic&t=2882ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
eipä aukea ilman rekisteröitymistäOriginally posted by Jonsku
muutenhan tommonen tekniikanvaihto on työläs. luulis samaan rahaankin rakentelee jo melkeen minkälaisen ahdintekniikan tahansa, mutta ei kai harrastamisessa varsinaisesti järkeä tarvitse olla, eikä mikään ainkaan estä leikkimästä ajatuksella.
uskoisin että ajatuksena melko samantapanen kuin tuo kuuluisa1.8T avo Golf. 99 mallisesta autosta paitsi moottori, myös kaikki sen ohjaamiseen tarvittava kiinni, niin kai se toimii. tuossahan on tehoja ohjelmallisesti rajoitettu, että pysyy laillisena. sama on periaatteessa mahdollista tehdä myös tohon kuvitteelliseen E39M5-> E34 yhdistelmään. jos iskutilavuusraja antaa periksi niin tehot voi rajottaa 357 heppaan. M5-vertailuhan ei varmaan päde, mutta eikö niitä poikkeuslupia silti ole saanu?Last edited by ankkuli; 29-07-2005, 10:52.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Ja mikseihän m5 kävisi vertailumalliksi??Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
AKE:n kanta valitettavasti on se että M-sarja ei käy vertailumalliksiOriginally posted by sirkusJa mikseihän m5 kävisi vertailumalliksi??
edit: 1000. postaus - jeejee
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Vähä eri asia jos rakennetaan jossain muualla kuin suomessa.....Originally posted by JonskuTossa sälli heittää kys. koneen E30 pellin alle ni eiköhän se sinne E34 konehuoneeseenki mene; http://www.e30zone.co.uk/modules.php...ewtopic&t=2882Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
Mutta jos niin et ake ei katso m:ää e34 mallisarjaan kuuluvaksi ei varmaan m5:en kohdalla käy tilavuus vertailuun 540i ja näin jää tilavuus pieneksi. Aken kanssa kannattaa kyllä ottaa yhteen tuossa mallisarja asiassa m5 kun on kyllä koriltaan sama auto kuin e34ja normi e34 on helposti muutettavissa m:ää vastaavaksi eri juttu e30 kohdalla jossa m3:ses on mm.liimalasit.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Käsittääkseni sama juttu e36 kohdallaOriginally posted by sirkusMutta jos niin et ake ei katso m:ää e34 mallisarjaan kuuluvaksi ei varmaan m5:en kohdalla käy tilavuus vertailuun 540i ja näin jää tilavuus pieneksi. Aken kanssa kannattaa kyllä ottaa yhteen tuossa mallisarja asiassa m5 kun on kyllä koriltaan sama auto kuin e34ja normi e34 on helposti muutettavissa m:ää vastaavaksi eri juttu e30 kohdalla jossa m3:ses on mm.liimalasit.
, mutta ei muuta kuin tappelemaan niin olisi yksi epäkohta vähemmän
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
Comment