Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 käynnistyksenesto
Collapse
X
-
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
-
-
Nolo korjaus e34 ajoneston ohitukseen
No perhana niinhän siinä kävi, että ilo oli ennen aikaista... nimittäin vielä se boksi katko virrat siirtopumpulta ja tuli tutut häsmingit kun alkoi tankki olla lopussa
Tinasin vielä hyppylangan laatikkoon sisälle, niinkuin alunperin olin vähän suunnitellutkin.
Nyt esto luulee että virrat olis aina päällä eikä aktivoidu, paitsi ehkä kun akun käyttää irti.
Mites ton kokonaan poisto? Pätkitkö johdot vai liittimistä vaan irti? Pitikö yhdistää useampia johtimia?
josko vielä nyppäis kokonaan pois koko paskan.
Comment
-
-
Sieltä vaan kaivoi esille kaikki johdot, joiden väliin toi ajonesto oli kytketty. Kyllähän niistä johdoista värit näkee mihin se kytketty. Sitten vaan yhdistää ne takaisin alkuperäisiin liittimiin. Ne ajoneston liittimet onnistuin purkamaan sillain ehjänä, että se sisällä ollut metalliosa sopi takaisin alkuperäisiin liittimiin. Kyllä se siitä hahmottuu, kun hetken tutkailee mihin mikäkin johto menee.
Olihan siinä vissiin lähemmäs kymmenkunta johtoa liitettävänä.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Tuli sitten poistettua koko boksi ja läjäpäin siihen liittyviä mustia johtoja. Tosin olis riittänyt alkujaan kun olis vielä hoksannut kaivaa esiin viimeisetkin pari paksumpaa piuhaa jotka meni lattiarajaan verhoilun alle ja katko todennäköisesti tankin siirtopumpun virtapiirin... mikä sinänsä on metkaa ajonestoa, kun ei kuitenkaan ole ensteks kriittisin käymisen kannalta:think
Siihen suuntaan meni kans ohuempi johto, joka liittyi ovikytkimeen, sitäkin olin kaivannut jo aiemmin kutuvaloja asentaessa.
nii sithän siel oli viel pari ohuempaa maihin ja virtoihin tod.näk jatkuva ja virtalukon takaa sekä led/koodinluku liittimeen 3:n piuhan nippu.
Tää oli varmaan tässä.
Comment
-
Comment