Aa..nyt hokasin missä se oli..aika hämäävä..mutta siellähän se luuraa.. jotain tollasta on kans käyny mielessä ton eatonin kanssa. Kun ei sitä oikein muuten saisi edes sinne asennettua..
*TEAM HOPELESS*
BMW E34 540iA -88/93
EX: Cosworth 4wd
Ei ole vielä asennus alkanut. Irtonaista imusarjaa olen etsinyt. Sais tehtyä sen "imu"sarjan ahtimen ja kansien väliin. Tos ollu puhetta muutaman kans jos tekis samalla vaivalla niitä useamman. Muuhan on suhtkoht simppeliä(paitsi leima ) tehdä ja suunnitella. Yhdel kaveril olis kyl irtonaisena ESS:n setti just E39 540:een. Mut olis kiva tehdä itte.
Ei ole vielä asennus alkanut. Irtonaista imusarjaa olen etsinyt. Sais tehtyä sen "imu"sarjan ahtimen ja kansien väliin. Tos ollu puhetta muutaman kans jos tekis samalla vaivalla niitä useamman. Muuhan on suhtkoht simppeliä(paitsi leima ) tehdä ja suunnitella. Yhdel kaveril olis kyl irtonaisena ESS:n setti just E39 540:een. Mut olis kiva tehdä itte.
ahaa.. mut et siis meinaa laittaa eatonin tyyppistä ahdinta..? Silloinhan se on huomattvasti "helpompaa"..
*TEAM HOPELESS*
BMW E34 540iA -88/93
Jos saat ton tehtyä niin tulee kyllä hyvä, vehkeet on kuitenkin sitä luokkaa et ei paremmasta väliä!
tsemppiä projektiin!
PS: vituttaa olla köyhä ja tyytyä eatoniin :(...
No köyhyyshän ei ole ilo vaikka se naurattaakin(muita)
Rahanpuute jarruttaa tätäkin projektia. Alunperin pudjetilla piti ostaa 528i ja ahtaa se, mut malli vaihtui ja rahat haihtui. Mut ruuvilla ahtaminen tarkoitus tehdä. Just sen takia tarttis saada jostain imusarja lainaks/halvalla, et sais sen imusarjan valmiiksi etukäteen. Seisoo kuitenkin jonkun pikku jutun takia turhan kauan.
Tosin "imusarjalaipan" kanssa oon itse myös tapellut. Tosin tilasin itselle juuri 10mm alumiinilevyä ym. tarpeita sen tekemiseen itse. Pientä pakertamista ja se on kiinni..
Laitan kuvaa kunhan saa alulevyt itselle. Ja hieman jyrsittyä niitä..
*TEAM HOPELESS*
BMW E34 540iA -88/93
Comment